Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمد هادی ایمانیه و هیات همراه در بیست و هفتمین سفر رسمی خود به جنوب استان و شهرستان جویم سفر کردند.

دکتر ایمانیه در آیین معارفه اولین فرماندار شهرستان جویم، ضمن تبریک آغاز ماه ذی حجه گفت: ابتدای این ماه با سالگرد ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) شروع می‌شود و با اعیاد دیگر مهم شیعیان ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، سرزمین لارستان را نماد وحدت بین مذاهب مختلف اسلامی دانست و گفت: اتحاد بین شیعه و اهل سنت در خطه جویم الگویی شده تا از نقشه‌های شوم دشمنان و اختلاف افکنی بین مذاهب برای ایجاد هرج و مرج جلوگیری شود.

استاندار فارس فرهنگ عمیق، اصالت و دیانت این دیار را مورد توجه قرار داد و گفت: مردمانی نیک اندیش که هر جای دنیا باشند، سرزمین خودشان را فراموش نمی‌کنند و با تمام قوا سعی میکنند رفاه و آسایش را با شهروندان زادگاه خود تقسیم کنند.

نماینده عالی دولت در فارس، حضور مردم و مسئولان شهرستان‌های همجوار را در آیین معرفی اولین فرماندار جویم نشان از اتحاد مردم منطقه دانست و گفت: دست خداوند با مردم دیار جویم خواهد بود چراکه با همدلی مقابل دشمن ایستادگی خواهند کرد.

دکتر ایمانیه سبقه مبارزاتی مردم جنوب فارس در مقابل استعمار را مورد توجه قرار داد و گفت: این سرزمین حکومت اسلامی برای مقابله با ظلم و استکبار برپا کرد و مردم شجاع کمک کرده که این سرزمین ماندگار باشد

دکتر ایمانیه گفت: پیشرفت و توسعه شهرستان جویم نیاز به برنامه‌های میان مدت و بلند مدت دارد و با تلاش و همفکری، مشکلات به تدریج برطرف می‌شود.

استاندار فارس با اشاره به اینکه وضعیت بهتر در امور اجتماعی و فرهنگی شایسته مردم ما است، بیان داشت: جویم می‌تواند پیشتاز در رفع آسیب‌های اجتماعی و مشکلات فرهنگی باشد؛ رهبر معظم انقلاب طی چندین سال گذشته طرح صیانت از جمعیت را مورد تاکید قرار دادند بنابراین با تصویب این طرح توسط مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و نخبگان شهرستان‌ها کمک کنند تا این طرح به نحو مناسب اجرا شود.

نماینده عالی دولت در فارس گفت: نباید جامعه پیر و سالمند بر کشور ما غالب شود و جامعه جوان ما می‌تواند باعث ترقی و رشد روز افزون کشور باشد؛ یکی از امتیازات میهن ما، جامعه جوان می‌باشد و جزو ترفند دشمنان بود که ما را در مسیر و روند اشتباه جمعیت قرار دهند.

او، راه و آب را جزو عمده مشکلات شهرستان دانست و گفت: در حد مقدورات و با تلاش مشکلات را پیگیری و رفع کنیم. تسریع در تکمیل بیمارستان جویم از جمله موارد در اولویت این منطقه خواهد بود.

دکتر ایمانیه گفت: مشکلات کمبود آب مشکل همیشگی دراین خطه بوده که با روش‌های نوین و فناوری برطرف خواهد شد.

استاندار فارس در بخش دیگر سخنان خود بر استفاده از نهضت جهش ملی مسکن در راستای تهیه مسکن مناسب برای اهالی منطقه تاکید کرد.

نماینده عالی دولت در فارس با بیان اینکه شعار دولت سیزدهم، دولت مردمی است، گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف باعث افزایش توان اجرایی در دولتمردان خواهد شد تا خدمات بهتر ارائه شود.

او تحولات منطقه جنوب استان فارس را مورد اشاره قرار داد و ضمن تشکر از صبر و هوشیاری مردم، گفت: اهالی بنارویه با خویشتن داری، بردباری و.. از اختلاف افکنی جلوگیری کردند.

دکتر ایمانیه «اجرای عدالت» را یکی از شعار‌های دولت سیزدهم برشمرد و گفت: پیشرفت به شکل متوازن بین تمامی شهر‌ها رخ خواهد داد و به شکل متعادل در خطه جنوب استان شاهد رعایت عدالت در توزیع امکانات و توسعه همه جانبه خواهیم بود.

استاندار فارس، جویم را ۳۷ مین شهرستان استان اعلام کرد و بیان داشت: قطعا جدول مشخصی برای استقرار ادارات در شهرستان جویم برنامه ریزی می‌شود؛ اما لازمه آن همکاری مردم و خیرین است تا کما فی سابق در کنار دولت برای خدمت رسانی بهتر همراه باشند.

گفتنی است، با حکم استاندار فارس نعمت اله اکبری نژاد به عنوان نخستین سرپرست فرمانداری شهرستان جویم انتخاب شد. «جویم» پس از ۸۰ سال، در دولت سیزدهم به شهرستان ارتقا یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار فارس شهرستان جویم کوشش مسئولان استاندار فارس شهرستان جویم دکتر ایمانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این جلسه ادارات شبکه بهداشت و درمان و ورزش جوانان گزارشی از روند پیشرفت طرح های عمرانی مصوبه سفر استاندار  به شهرستان باروق    ارائه کردند.

  فرماندار شهرستان باروق ضمن قدردانی از سبزقامتان سپاه پاسداران به دلیل حمله موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران به رژیم  صهیونیستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب   با رهنمودهای راهگشای خود در عرصه‌های بین المللی و داخلی عزت را به مردم هدیه کردند  و سبب ساز خلق حماسه در جهان شدند.

  حسینی رمز موفقیت دستگاه های اجرایی را وفاق و همدلی دانست و اظهار کرد: فرمانداری نیز به عنوان مجری سیاست‌های دولت  ، همکاری و همراهی مطلوب   را با هدف افزایش سطح خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به مردم در دستور کار دارد

وی با اشاره به اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات هستند، ادامه داد: مسئولان باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بهتر تلاش کنند.

 

دیگر خبرها

  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • ‌ ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران ‌در «جویم» فارس
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • گروه هوش مصنوعی سازمان جهاد کشاورزی فارس تشکیل شود