Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران گفت: بازبینی دقیق این شهر و ایجاد زمینه نوسازی، هیچوقت مورد دقت مدیران نبوده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران در هفتاد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران، اظهار کرد: امروز ۱۰ ماه و یک روز است که ما در شهرداری مشغولیم. در نمایشگاهی که در بوستان گفتگو به منظر عموم مردم گذاشته خواهد شد ابعاد و کارهای انجام شده ابراز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: علاوه بر این افقی را برای شهر در نظر گرفتیم و به همین منظور یک همایش سرمایه گذاری را همین هفته در برج میلاد خواهیم داشت. سرمایه گذاران در این همایش حضور پیدا می کنند.

زاکانی افزود: تا امروز راهی را که طی کردیم ابعاد مختلف داشت، در محاکم بیش از ۱۶ هزار میلیارد تومان از پرونده ها به نفع خاتمه یافت.

شهردار تهران بیان کرد: بیش از ۷ هزار میلیارد تومان، در مشارکت‌هایی که از سابق مانده بود و سهم شهرداری در نظر گرفته نشده بود به شهرداری برگشت.

وی ادامه داد: برای امسال، با چشم انداز به آینده سه کلمه، خدمت، مشارکت و پیشرفت را در نظر گرفتیم و‌ تمام اقدامات ما حول این سه کلمه است.

زاکانی تصریح کرد: در این افق تلاش ما معطوف به این است که در عرصه کالبدی شهر، ایستگاه های مترو و بی ارتی را نوسازی کنیم. ماه‌هاست که بر ‌روی این پروژه که بزرگ‌ترین پروژه است کار می کنیم.

شهردار تهران گفت: در ۱۱ خط، ۳۲۵ ایستگاه داریم که در محدوده شهری قرار دارد. این ۳۲۵ ایستگاه تا امروز ۱۴۳ ایستگاه آن فعال است و طی برنامه ریزی که کردیم که اقدامات لازم برای نوسازی انجام دهیم.

وی بیان کرد: بازبینی دقیق این شهر و ایجاد زمینه نوسازی، هیچ وقت مورد دقت مدیران نبوده است. اگر نوسازی ایستگاه های مترو فقط در نظر گرفته شود ۴۹.۲ مسافت‌های شهر را شامل است. اگر در کنار ایستگاه‌های بی ارتی را در نظر بگیریم ۶۲.۹ مسافت شهری را شامل می‌شود.

درحال تکمیل…

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری مترو زاکانی بی آر تی شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است

وزیر کشور با بیان اینکه هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است گفت: امید می‌رود در مرحله اجرا نیز طبق برنامه‌ها محقق شود، هیچ نقطه منفی در رابطه با این قرارداد وجود ندارد و کار خیلی خوبی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد وحیدی امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌_ در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیازهای هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان تهران به تهران شرقی و غربی در دست بررسی است.

وی با اشاره به طرح ایمن‌سازی مرزها، افزود: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و چند بار شروع و رها شده بود که با دستور رئیس‌جمهور و تخصیص منابع، در شرق کشور دنبال می‌شود و در حال اجرا است.

وزیر کشور با اشاره به طرح نور، خاطرنشان کرد: «طرح نور» بر اساس تکالیف قانونی است که فراجا به عنوان مقام ضابط قوه قضائیه انجام می‌دهد، البته دستگاه‌های دیگر هم مسئولیت‌هایی دارند.

وحیدی تاکید کرد: تمام دستگاه‌ها باید به مسئولیت خود عمل کنند تا از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود، طرح نور تاکنون مورد تشویق و استقبال مردم، نمایندگان مجلس، دستگاه‌های مرتبط و قوای سه گانه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است، گفت: امید می‌رود در مرحله اجرا نیز طبق برنامه‌ها محقق شود، هیچ نقطه منفی در رابطه با این قرارداد وجود ندارد و کار خیلی خوبی است.

وزیر کشور افزود: حمایت ما از تولید داخل است و هرمقدار در داخل تولید شود اولویت با آن است، هرچقدر لازم باشد می‌توان وارد کرد، چراکه بحث هوای پاک در تهران بسیار مهم است.

کد خبر 749799

دیگر خبرها

  • دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • هدف شهرداری از عقد قرارداد با چینی‌ها نوسازی ناوگان بوده است
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم