Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@20:45:10 GMT

بازیکن جوان استقلال راهی اروپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۰۹۳۲

بازیکن جوان استقلال راهی اروپا می‌شود

به گزارش ایران آنلاین،بازیکن جوان استقلال تهران با فعال کردن بند جدایی قرارداد خود به احتمال زیاد راهی تیم شارلروا بلژیک می‌شود تا فوتبال خود را در اروپا پیگیری کند.

 تیم فوتبال استقلال در ابتدای فصل بیست و یکم فوتبال ایران امیرحسین حسین‌زاده را از تیم سایپا به خدمت گرفت اما قرارداد ضعیف با این بازیکن و وجود حفره‌های خاص در این قرارداد موجب شد تا پدیده فصل بیست و یکم فوتبال ایران به دنبال خروج از این تیم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بند جدایی در قرارداد حسین‌زاده ۲۵۰ هزار دلار است و این بازیکن به راحتی می‌تواند بدون کسب رضایتنامه از جمع آبی‌پوشان جدا شود.

گفته می‌شود که تیم شارلروا بلژیکی یکی از مشتریان جدی این بازیکن جوان به شمار می‌رود و وی با این تیم بلژیکی به توافقات اولیه رسیده است. این در حالی است که مسوولان باشگاه استقلال با وجود پیشنهاد بسیار بالاتر از سال گذشته، تا کنون نتوانسته پدیده فوتبال ایران را راضی به ادامه حضور در تیم قهرمان لیگ بیست و یکم کنند.

در صورت جدایی حسین‌زاده، وی به سومین بازیکنی تبدیل خواهد شد که آبی‌پوشان را ترک خواهد کرد.

پیش از این محمد دانشگر و رودی ژستد از جمع استقلالی‌ها جدا شده بودند و تکلیف عارف غلامی، رافائل سیلوا و ارسلان مطهری نیز هنوز مشخص نیست.


انتهای پیام/



 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند

 در این آئین علیرضا توکل و سلیمه سادات حسینی این زوج جوان که از ناحیه هر دو پا دچار معلولیت هستند جشن ازدواج خود را ساده برگزار کردند و هدف از جشن ازدواج آسان را تبعیت از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ازدواج جوانان اعلام کردند.


حجت الاسلام سیدفخرالدین موسوی درچه‌ای مسئول دفتر ازدواج شهر درچه گفت: این دو توانخواه با مهریه‌ای ساده و جشنی بدور از تجملات آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند.

جواد روح الهی مسئول انجمن معلولان جسمی- حرکتی شهرستان خمینی شهر در این آئین گفت: جوانان جامعه و به خصوص افراد توانخواه باید از این زوج توانخواه درس گرفته و با غلبه بر سختی‌ها و مشکلات و داشتن امید، زندگی مشترک تشکیل بدهند و خانواده‌ها، خیران و مسئولان هم لازم است در این راه به آنان کمک کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران