Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت:واحد گشت خودرویی پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان آبیک حین گشت زنی در حوزه استحفاظی یک معتاد متجاهر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرد حین انتقال به مقر انتظامی بیان داشته دارای ۲ فرزند دختر ۳ و ۵ ساله در منزل است که پس از مصرف مواد بدون اینکه اجاق گاز را خاموش کند از خانه خارج شده و احتمال گاز گرفتگی آن‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران بلافاصله به همراه متهم، به محل سکونت وی اعزام و ۲ کودک را که در اثر گاز گرفتگی در حالت نیمه بیهوش بودند، رؤیت و به مرکز درمانی منتقل کردند.

سردار ابراهیمی با اشاره به اینکه همسر اول فرد دستگیر شده فوت کرده و همسر دوم او در زمان حادثه در محل کار مشغول فعالیت بوده است یادآور شد: حال عمومی کودکان مطلوب است و هر ۲ آن‌ها پس از ۲۴ ساعت تحت مراقبت بودن، تحویل کارکنان سازمان بهزیستی شدند.

تصادف مرگبار پژو پارس با کامیون

بر اثر برخورد سواری پژو پارس با کامیون در محور مواصلاتی "بوئین زهرا" ۳ نفر در دم فوت و یک نفر نیز مجروح شد.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه استان علت این حادثه را حرکت خلاف جهت سواری پژو پارس نسبت به کامیون بیان کرد.

کشف هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ زنده در "آوج"

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان آوج، حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودر باری فوتون که در حال حمل مرغ زنده بود مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

در بازرسی از آن هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان دام و طیور بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه، بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کشف بیش از ۲ تن آرد قاچاق در آوج

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان آوج حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه خودرو نیسان و پژو ۴۰۵ که در حال حمل کیسه‌هایی شبیه به آرد بودند، مشکوک و دستور توقف آن‌ها را صادر کردند.

هر ۲ خودرو با صدور دستور ایست توسط ماموران متوقف و در بازرسی از آن‌ها ۲ هزار ۶۴۰ کیلو آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و جهاد کشاورزی بود، کشف شد.

ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۲۸ میلیون ریال برآورد شده است.

۲ نفر در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی بسته حوادث مرغ زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری مخل نظم عمومی و عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین شادگان توسط ماموران پلیس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی با سلاح شکاری اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی و قدرت نمایی در درمانگاه قدیم شهر دارخوین کرده، بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به‌موقع و واکنش سریع ماموران پلیس، فردی که اقدام به درگیری، قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی کرده بود، دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری به‌همراه 10 عدد فشنگ مربوطه از او کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: پلیس برابر قانون با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌کند.

دارخوین از توابع شهرستان شادگان در استان خوزستان است. شادگان زیر نظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • دپوی میلیاردی کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه