Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: تردد روان در محورهای شمالی برقرار است و در چند محور منتهی به پایتخت نیز ترافیک نیمه‌سنگین دیده می‌شود.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا با تشریح آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور گفت: تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت به صورت رفت و برگشت برقرار است و مشکلی برای جابجایی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

 وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها اظهار کرد: ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین در محدوده‌های بوستان چیتگر و تالارالمهدی گزارش شده و علاوه بر آن ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس مشاهده می‌شود.

شیرانی ادامه داد: محور شهریار – تهران در محدوده شهرقدس ترافیک نیمه‌سنگینی تجربه می‌کند.

وی درباره محورهای دارای محدودیت تردد با تغییر مسیر گفت: محور بندرخمیر - بندرلنگه در محدوده روستای کنخ تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از لاین روبرو به صورت دوطرفه انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به محورهای دارای مسدودیت شریانی، اضافه کرد: محور ریگان – ایرانشهر تنها محوری است که به عنوان محور مسدود شریانی گزارش شده است.

 شیرانی افزود:  همچنین محورهای هشتگرد – طالقان و لاسم – ارجمند محورهای دارای انسداد فصلی کشور هستند.

وی در پایان با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در هر ساعت از شبانه‌روز با این شماره تماس بگیرند و پیش از آغاز سفرهای بین شهری برای مدیریت زمان و برنامه‌ریزی بهتر از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وضعیت ترافیکی و جوی ترافیک وضعیت راه ها سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ترافیک نیمه سنگین محورهای شمالی آخرین وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ این مرکز صبح امروز (جمعه) در تشریح آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی کشور اعلام کرد: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

همچنین این محورها فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

این مرکز آخرین وضعیت جوی ترافیکی در سایر محورها را نیز روان توصیف کرد.

آخرین وضعیت جوی حکایت از بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، کرمان، لرستان، همدان، خوزستان، اصفهان، یزد، کرمانشاه، کردستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی دارد.



کد خبر 848982 منبع: ایرنا برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای خبر مهم

دیگر خبرها

  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • بارندگی در برخی محورهای کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • جاده‌های ۲۰ استان بارانی است/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی