Web Analytics Made Easy - Statcounter

محبوب تیزپاز، روز یکشنبه در جلسه ای در اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز افزود: این دفاتر با همکاری مساجد، خانه‌های سلامت و همکاران مربی در معاونت فرهنگی و اجتماعی راه‌اندازی شده و افراد فاقد بیمه پایه با مراجعه به آنها ثبت نام کرده و از خدمات لازم بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به نقش مدیران اجتماعی در محرومیت‌زدایی مناطق حاشیه‌نشین، اظهار داشت: مدیران اجتماعی ۲ وظیفه در خصوص محرومیت‌ زدایی دارند؛ اول اینکه باید شهر تبریز فاقد افراد بدون بیمه باشد و دوم درصد اشتغال در تبریز به ۱۰۰ رسیده و فاقد افراد بیکار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام شهردار تبریز گفت: فعالیت این دفاتر خدمات رسان پروسه‌ای چند ساله خواهد بود و هم اکنون مقدمات آن فراهم شده و به طور جدی پیگیر آن هستیم.

تیزپاز، با بیان اینکه با بکارگیری پتانسیل‌های موجود و مدیریت اصولی و بهره‌برداری درست از قانون شهرداری‌ها، می‌توان برای سایر شهرها الگو شد، ادامه داد: به استناد قانون شهرداری‌های کشور، مبانی نظری در شهرداری‌ها یکسان بوده و خروجی و عملکرد در شهرداری‌ها به نسبت قابلیت مدیران متفاوت است.

مدیرکل بیمه سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز نیز در این جلسه گفت: این طرح که مهمترین بخش آن برخورداری همه شهروندان کشور از بیمه پایه است، در چند ردیف و چند بند اجرا خواهد شد.

محمدحسین حسن زاده، افزود: طبق سیاست‌های حاکمیتی، همه شهروندان باید از یک بیمه پایه بهره‌مند شوند و به همین دلیل شهرداری تبریز بنا بر مسوولیت و رسالت اجرایی خود، در محلات حاشیه و کم برخوردار و فرسوده حضور یافته و به صورت منسجم افرادی را که در این محلات زندگی می‌کنند، در حد توان کمک‌رسانی و مساعدت کند.

وی اظهار داشت: همه افراد فاقد بیمه بدون در نظر گرفتن دهک‌ها در این طرح ثبت نام کرده و از سه ماه خدمات بیمه رایگان بهره‌مند خواهند شد و بعد از سه ماه، از طریق آزمون وسع دهک‌ها گروه‌بندی خواهد شد.

حسن زاده، ادامه داد: بر این اساس سه دهک اول جامعه به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند و هزینه بیمه سلامت برای سه دهک اول رایگان است و دهک چهار ۱۰ درصد، دهک پنج و شش ۲۵ درصد، هفت و هشت ۵۰ درصد و ۹ و ۱۰ نیز ۱۰۰ درصد است و هزینه کامل بر دهک ۹ و ۱۰ سالانه مبلغ یک میلیون و ۱۰۴ هزار تومان است.

وی اظهار امیدواری کرد: شهرداری تبریز با اجرای این طرح و ایجاد بستر و فضای مناسب برای تیم اجرایی بیمه سلامت با اعزام نیروهای اجرایی و استقرار اتوبوس سلامت در محلات مورد نیاز هدف و تعامل نزدیک موجب افزایش حضور بیش از پیش شهرداری به عنوان یکی از شرکای سلامت در مقوله سلامت شهروندی باشد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز بیمه سلامت شهرداری تبریز اقشار حاشیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز بیمه سلامت آذربایجان شرقی تبریز بیمه سلامت شهرداری تبریز اقشار حاشیه شهرداری تبریز شهرداری ها بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه

رضا تحویلیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، اظهار کرد: یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد.

تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند.

کد خبر 6088321

دیگر خبرها

  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند