Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@16:15:05 GMT

مهرداد محمدی با العربی تمرین کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۱۲۹۳

مهرداد محمدی با العربی قطر این روزها در اسپانیا به سر می برد

مهاجم ایرانی العربی تمرینات خود را با این تیم در اردوی اسپانیا آغاز کرده است و به این ترتیب او فصل بعد هم قطعا در لیگ ستارگان قطر توپ خواهد زد.

به گزارش طرفداری، مهرداد محمدی در فصلی که گذشت به خاطر آسیب دیدگی شدیدی که داشت نتوانست به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه العربی، فرشید اسماعیلی را جایگزین محمدی کرد. قرارداد اسماعیلی با العربی تا پایان فصل بود و این باشگاه قطری تصمیم گرفت که محمدی را به فهرست برگرداند تا اسماعیلی بازیکن آزاد شود.

العربی برای برگزاری تمرین آمادگی پیش از فصل راهی اسپانیا شده است و در این سفر مهرداد محمدی هم کاروان العربی را همراهی کرده و طبق اعلام روزنامه الرای با تیم تمرین کرده است.

به این ترتیب با وجود خبرهایی که درباره بازگشت مهرداد محمدی به لیگ ایران به گوش می‌رسید او در العربی ماندنی شد و فصل بعد هم در این تیم خواهد بود.

العربی در فصلی که گذشت نتایج خوبی کسب کرد و به همین خاطر این باشگاه تنها قصد دارد که یکی از بازیکنان خارجی خود به نام مونیسا را تغییر دهد.

اخبار داغ 

اولین حضور سیدجلال حسینی در تمرینات پرسپولیس / عکس بهترین خط دفاع تاریخ لیگ در آستانه فروپاشی! بزرگترین قراردادهای اسپانسرینگ روی پیراهن در بین باشگاه های اروپایی؛ رئال مادرید در صدر رقابت فرنکی دی یونگ و ارلینگ هالند بر سر خانه سولسشر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مهرداد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا موشک‌های پاتریوت به اوکراین می‌فرستد

روزنامه ال پائیس امروز (جمعه) از قول منابعی که خواستند نامشان فاش نشود نوشت، اسپانیا قراراست تعدادی موشک‌های پاتریوت به اوکراین بفرستد.

به گزارش ایسنا، اسپانیا ارسال پرتابه‌های پاتریوت ضد موشک به اوکراین را رد کرده اما قرار است گلوله‌های این پرتابه‌ها را به کی‌یف بدهد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، یکی از منابع دیپلماتیک اسپانیا روز پنجشنبه به خبرنگاران خارجی گفت: «ما باید تعهد خود به اوکراین را تسریع ببخشیم.»

ال پائیس نیز گزارش کرد، اسپانیا سه آتشبار پاتریوت دارد که به صورت دست دوم در سال‌های ۲۰۴ و ۲۰۱۴ از آلمان خریداری کرده است.

اوایل ماه جاری میلادی، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین به اعضای ناتو گفت که کی‌یف برای مقابله با حملات هوایی روسیه به حداقل هفت سیستم دفاع هوایی پاتریوت یا دیگر سیستم‌های پیشرفته هوایی نیاز دارد و از آنها خواست کمک‌های نظامی خود را برای کی‌یف افزایش دهند.

روز دوشنبه، وزرای اتحادیه اروپا گفتند که در حال بررسی چگونگی ارائه دفاع هوایی بیشتر به اوکراین هستند، اما به تعهدات خود مربوط به سیستم‌های پاتریوت که برای کی‌یف بیشترین ارزش را دارد، عمل نکرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویری تاریخی از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه «نود»
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • سقوط اندلس با یک تار مو
  • بارسلونا؛ خواهرخوانده‌ای با شاهکارهای معماری برای اصفهان
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • روایت العربی الجدید از طرح اضطراری مصر درباره تهاجم قریب‌الوقوع به رفح
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • اسپانیا موشک‌های پاتریوت به اوکراین می‌فرستد