Web Analytics Made Easy - Statcounter

پردیس‌های بین‌المللی کیش و ارس دانشگاه تهران برای سال تحصیلی جدید در مقاطع دکتری تخصصی، دکتری تخصصی بین‌الملل کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد بین‌الملل مجازی از طریق آزمون اختصاصی نسبت به پذیرش دانشجو اقدام می‌کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اداره کل خدمات آموزشی معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دانشگاه تهران در راستای تحقق رسالت خود مبنی بر گسترش دوره‌های تحصیلات تکمیلی در پردیس‌های بین‌المللی کیش و ارس، در مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد، از طریق آزمون اختصاصی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دانشجو می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پذیرش دانشجو از طریق آزمون اختصاصی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در پردیس بین‌المللی کیش برای مقاطع دکتری تخصصی (Ph.D)، دکتری تخصصی بین‌الملل (به زبان انگلیسی) و کارشناسی ارشد- کارشناسی ارشد بین‌الملل مجازی (به زبان انگلیسی) و در پردیس بین‌المللی ارس برای مقاطع دکتری تخصصی (Ph.D) و کارشناسی ارشد صورت می‌گیرد.

بازه زمانی ثبت‌نام برای این شیوه پذیرش دانشجو از ۱۱ تیر ماه ۱۴۰۱ آغاز شده و تا ۲۳ تیر ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد. تاریخ تقریبی ارزیابی (مصاحبه) دکتری تخصصی نیز مرداد ماه سال جاری خواهد بود که طی اطلاعیه‌های بعدی از طریق سایت پردیس‌های کیش و ارس اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اداره کل خدمات آموزشی معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه شماره یک این دوره پذیرش دانشجو، آورده است: ضروری است داوطلبان به طور مستمر جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا اطلاع از تغییرات احتمالی به سایت پردیس بین‌المللی کیش kish.ut.ac.ir و پردیس بین‌المللی ارس Aras.ut.ac.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تهران معاونت آموزشی پذیرش دانشجو آزمون اختصاصی مقاطع دکتری تخصصی پردیس بین المللی کارشناسی ارشد بین المللی کیش دانشگاه تهران پذیرش دانشجو کیش و ارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ راس ساعت ۹ صبح در مراکز استان های تهران، اصفهان، خوزستان، هرمزگان، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان، مازندران، فارس، کرمان، کرمانشاه، گلستان، خراسان رضوی، همدان، یزد برگزار خواهد شد.

متقاضیان شرکت در چهل و هفتمین دوره آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور از امروز چهارشنبه ۵ لغایت ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند، از طریق سامانه گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir برای ثبت‌نام الکترونیکی اقدام کنند.

هزینه ثبت‌نام باید به صورت الکترونیکی در هنگام ثبت‌نام و از طریق سامانه ذکر شده پرداخت شود و داوطلبان دقت داشته باشند که به هیچ وجه مبلغ ثبت‌نام را به صورت دستی و از طریق شعب پرداخت نکنند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رفع مشکلات احتمالی می توانند با شماره تلفن ۲۲۴۵۸۲۹۷-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6087698

دیگر خبرها

  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور