Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:07:34 GMT

فعالیت‌های جهادی و پیشرفت و آبادانی فیلم می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۱۴۳۰

فعالیت‌های جهادی و پیشرفت و آبادانی فیلم می‌شوند

به‌گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌ عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، همکاری فرهنگی انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با تولید مشترک مجموعه فیلم کوتاه در استان‌های مختلف کشور رقم می‌خورد.

مرحله نخست این همکاری با حضور فیلمسازان جوان در استان‌های سیستان و بلوچستان و خوزستان آغاز شده و در مراحل بعدی در چهار استان دیگر ادامه پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوع این تولیدات «فعالیت‌های جهادی» و «پیشرفت و آبادانی» است و بر اساس تفاهم به‌عمل آمده، انجمن سینمای جوانان ایران ۵ فیلمساز را برای ساخت این آثار در هر استان معرفی می‌کند. ایده فیلم‌ها با حضور این فیلمسازان در یک اردوی سه روزه و آشنایی آنها با شرایط منطقه شکل می‌گیرد و این ایده‌ها طی جلساتی به فیلمنامه تبدیل و نهایتاً با مشارکت بنیاد مستضعفان تبدیل به فیلم کوتاه داستانی خواهند شد.

کد خبر 5529299 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان فیلم کوتاه خانه هنرمندان ایران تئاتر ایران حوزه هنری موسیقی ایرانی آلبوم موسیقی سینمای مستند فیلم کوتاه فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی نقاشی جشنواره فیلم شهر شبکه پنج سیما عباس کیارستمی کارگردان سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قم؛ طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان یکی از مصوبات اولین سفر رییس جمهور به قم در دی ماه ۱۴۰۰ بود که به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از شهریور پارسال تا شروع زمستان امسال به ۹۰ درصد پیشرفت رسیده است.
ابراهیم سانی خانی با اشاره به نصب چمن زمین ورزشگاه و روند رو به اتمام محصورسازی و تکمیل ساختمان ورزشگاه، ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد بهره برداری از این ورزشگاه باشیم.
معاون ورزشی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم، ورزشگاه اختصاصی بانوان را یک نیاز مهم برای ورزش بانوان استان دانست و افزود: بهره برداری از این طرح کمک بسیاری به توسعه ظرفیت‌های قهرمانی و ورزش‌های همگانی بانوان استان خواهد کرد، به طوری که پیش بینی میشود تا سال‌های پیش رو با تکیه بر استعداد‌های استانی بر تعداد عنوان‌های قهرمانی بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی افزوده شود.
لازم به ذکر است بازسازی و مناسب سازی سالن‌های ورزشگاه، مرحله دوم طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان است که بعد از تخصیص بودجه و اتمام مرحله اول، طرح بازسازی شروع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران
  • اعلام اسامی راه یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه
  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی
  • بنیاد حکیم طوس راه اندازی خواهد شد/ ساخت فیلم و مستند درباره فردوسی در دستور کار است
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند