Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-09@02:23:46 GMT

پنج واحد صنعتی قم آستانه افتتاح

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۱۴۹۳

پنج واحد صنعتی قم آستانه افتتاح

اکبر ابدالی گفت: با هدف افزایش توان تولید در تیرماه امسال پنج واحد صنعتی دراین استان به بهره برداری می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم می گوید:این واحد‌های صنعتی با سرمایه‌گذاری نزدیک به پنج‌هزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۲۹۸ نفر در قم آغاز به کار می‌کنند و با بهره‌برداری از آن‌ها توان استان در زمینه تولید محصولاتی همچون ظروف یکبار مصرف از کاغذ و مقوا، ورق کامپوند و گرانول پلیمری، انواع پریفرم و سایر اقلام صنعتی، افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:برنامه افتتاح واحد‌های صنعتی درقم امسال به مناسبت‌های مختلف همچون هفته دولت در شهریورماه و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن‌ماه نیز ادامه می‌یابد و بخش صنعت استان در مسیر تقویت توان تولید و اشتغالزایی از همه ظرفیت‌های در اختیار خود استفاده خواهد کرد.

به گفته ابدالی هم‌اکنون نیز سطح فعالیت‌های تولیدی در قم به نقطه‌ای رسیده‌است که شمار قابل توجهی از واحد‌های صنعتی برای توسعه فعالیت خود نیازمند نیروی کار جدید هستند و بازار کار خوبی برای افراد علاقه‌مند به اشتغال در بخش‌های صنعتی و تولیدی در قم به وجود آمده‌است.

او می گوید: افزایش تعداد واحد‌های صنعتی، تنوع محصولات تولید شده و نیاز کارخانه‌ها به نیروی انسانی همه نشان از آن دارد که بخش صنعت قم از نظر کمی با رشد چشمگیری مواجه‌شده و اکنون نیاز است که علاوه بر آن به بحث عمق بخشی به فعالیت‌های صنعتی در استان به صورت ویژه توجه شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: در همین رابطه تلاش خواهیم کرد تا سرمایه‌گذاری‌های صنعتی در قم بیشتر در بخش تولید محصولات راهبردی، دانش‌بنیان، پاک و مورد نیاز کشور باشد و در این خصوص حمایت‌های لازم نیز از افراد علاقه‌مند به انجام فعالیت‌های تولیدی در قم به‌عمل خواهد آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحدهای تولیدی صمت قم واحد های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری امروز سه‌شنبه در بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، اظهار داشت: این ورزشگاه بعد از ۱۴ سال، با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

وی با بیان عملیات اجرایی این طرح سال ۸۸ آغاز شد و طی سال‌های گذشته پیشرفت مطلوبی نداشته است، گفت: بر اساس گزارش‌های فنی، طی یک سال و دو ماه گذشته با کمک دولت سیزدهم، اقدامات جهادی و انقلابی و همچنین تخصیص‌های مالی این طرح ۴۰ درصد پیشرفت کرده و هم اکنون با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه افتتاح قرار دارد.

معاون رئیس‌جمهور بدون اشاره به زمان سفر رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: این طرح با ارزش مالی روز هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در طراز ورزشگاه‌های منطقه‌ای خواهد بود که با توجه به استعدادهای ورزشی خوب در لرستان جز ملزومات حوزه جوانان به شمار می‌رود.

منصوری، تاکید کرد: تکمیل زیرساخت‌های ورزشی موجب شکوفایی استعدادهای مطلوب در استان می‌شود که افتتاح این ورزشگاه هدیه دولت در راستای تعالی و سلامت روحی و جسمی جوانان لرستان است.

کد خبر 6099157

دیگر خبرها

  • رفع موانع تولید در راستای تحقق شعارسال
  • برگزاری رویداد صدرا در دانشگاه آزاد خرم‌آباد با بیش از ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی
  • ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته ای
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر