Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدرضا صالحی‌امیری امروز یکشنبه در گفت و گویی رادیویی با اشاره به سفر اخیر خود به همراه سیدحمید سجادی وزیر ورزش به لوزان سوئیس عنوان کرد: این سفر اولین سفر بعد از کرونا بود و ملاقات‌های خوبی برگزار شد. یکی از ماموریت‌های جدی ما در این سفر، تعیین تکلیف دو فدراسیون دوچرخه‌سواری و ژیمناستیک بود که در دو سال گذشته با چالش‌های جدی مواجه شدند و به تعلیق نزدیک بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه در کمیته بین‌المللی المپیک در لوزان، تصویب شد این دو فدراسیون به کار خود ادامه دهند.

رئیس کمیته ملی المپیک اظهار داشت: فردا در جلسه‌ای با مسئولان ذی‌ربط، مقدمات برگزاری انتخابات دوچرخه‌سواری را فراهم خواهیم کرد. در مورد ژیمناستیک هم تصمیم بر این شد نسبت به مسائل گذشته اغماض کنند و سریعا مقدمات برگزاری انتخابات را آماده کنیم.

صالحی‌امیری در مورد فدراسیون جودو گفت: تعلیق جودو ظالمانه بوده و پاسخ شفاف توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک این بود که مداخله مستقیم انجام نمی‌دهیم و ضمن تایید مواضع ما گفتند که حمایت خواهند کرد.

وی با تاکید بر افزایش تعاملات در حوزه دیپلماسی ورزش افزود: در حوزه دیپلماسی در کاهش تهدید و ایجاد فرصت باید تلاش بیشتری انجام دهیم. در چهار سال گذشته قریب به ۲۰۰ جلسه داشتیم تا نسبت به ظرفیت ورزش ایران آگاهی ایجاد کنیم و تهدیدات را کاهش دهیم.

کیکاووس سعیدی دبیر کمیته ملی المپیک نیز درخصوص سفر مقامات ارشد ورزش ایران به سوئیس برای حل مشکلات فدراسیون دوچرخه‌سواری و ژیمناستیک گفت: دیپلماسی ورزش بخشی از دیپلماسی عمومی است. برقراری تعاملات بین‌المللی جنبه برد-برد خواهد داشت.

وی با بیان این‌که جودو مورد تحریم قرار دارد، اظهار داشت: دوچرخه‌سواری و ژیمناستیک هم به این سمت می‌رفت که خوشبختانه با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک در سوئیس و دیدار با توماس باخ و همچنین ملاقات با مسئولان فدراسیون جهانی این دو رشته، این موضوع منتفی شد و چراغ سبز برای تشکیل مجمع این دو فدراسیون روشن شد و به‌زودی انتخابات برگزار می‌شود.

برچسب‌ها کمیته ملی المپیک فدراسیون دوچرخه سواری سید حمید سجادی سید رضا صالحی امیری ژیمناستیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک فدراسیون دوچرخه سواری سید حمید سجادی کمیته ملی المپیک فدراسیون دوچرخه سواری سید حمید سجادی سید رضا صالحی امیری ژیمناستیک دوچرخه سواری و ژیمناستیک کمیته ملی المپیک صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، طی جلسه‌ای که امروز(چهارشنبه)با حضور مسئولین فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار گردید مقررشد، این کمیته از روند برگزاری منظم ارودهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

بر همین اساس، در این نشست که سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی در آن حضورداشتند،مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال ۱۴۰۳ کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی دو و میدانی از سوی کمیته المپیک کشورمان صورت پذیرد.

گفتنی است، در این نشست پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و همچنین قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094329

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!