Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-04@21:20:38 GMT

◄ کرایه اتوبوسرانی مشهد چقدر افزایش یافت؟

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۱۷۲۸

◄ کرایه اتوبوسرانی مشهد چقدر افزایش یافت؟

تین نیوز

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: از روز یکشنبه، ۱۲ خرداد ماه، بهای نقدی خدمات اتوبوسرانی به مبلغ ۳۰۰۰ تومان اجرا خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، علی اصغر نیشابوری اظهار کرد: بنابراین افرادی که بهای خدمات اتوبوس خود را از طریق من‌کارت پرداخت نکنند، باید مبلغ ۳۰۰۰ تومان را نقدی پرداخت کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه در سال‌های اخیر افزایش چشمگیری در صنعت حمل و نقل اتفاق افتاده، گفت: بنابر اعلام مرکز آمار ایران در ۲ سال گذشته بالغ بر ۱۰۵ درصد افزایش در صنعت حمل ونقل درون‌شهری رخ داده است؛ لذا مصوبه‌ای در شورای قبلی به تصویب رسید که بنا بر آن شهروندانی که بهای خدمات اتوبوس خود از طریق من‌کارت پرداخت نمی‌کنند، بایستی مبلغی معادل بهای تمام شده بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بهای تمام شده در سال ۱۴۰۱ برابر با جابه‌جایی یک نفر یعنی ۷۲۳۱ تومان تعیین شد.

نیشابوری ادامه داد: لایحه‌ای از این بابت به شورای اسلامی ارسال شد و پشنهاد مبلغ ۵۰۰۰ تومان داده شد که مورد تایید قرار نگرفت و نهایتا مبلغ ۳۰۰۰ تومان به تصویب رسید.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد با اشاره به برخی خبرها مبنی بر افزایش سه برابری بهای نقدی اتوبوسرانی خاطرنشان کرد: بهای نقدی مصوب سال ۱۳۹۹، ۱۸۰۰ تومان بود. در سال ۱۴۰۰ افزایشی در این خصوص نداشتیم و امسال بهای نقدی از ۱۸۰۰ تومان به ۳۰۰۰ تومان افزایش یافت. در واقع بهای نقدی ۱۰۰۰ تومان نبود که اکنون بگویم با افزایش سه برابری روبه رو هستیم. اواخر خرداد ماه به دلیل اختلالی که در شارژ من‌کارت ایجاد شده بود، به صورت موقت بهای نقدی و من‌کارت یکی شد و بهای نقدی خدمات مبلغ ۱۰۰۰ تومان تعیین شد که اکنون این مشکل کاملا رفع شده است.

وی از شهروندان درخواست کرد برای پرداخت بهای خدمات اتوبوس از من‌کارت استفاده نمایند تا هزینه سفر کمتری پرداخت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: اتوبوسرانی مشهد تین اتوبوس حمل و نقل مرکز آمار ایران مشهد سازمان اتوبوسرانی مشهد ۳۰۰۰ تومان بهای نقدی من کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مظفری گفت: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳ لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.


مظفری  گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گزارش این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • ثبت نام فروش نقدی ایران خودرو / تحویل ۹۰ روزه پس از ثبت نام در سامانه یکپارچه
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • مسکن هایی که بیش از یگ دهه به سرانجام نرسیده
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • رشد اندک بهای سکه و ثبات قیمت نیم سکه در معاملات امروز
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه