Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید اکبر قاسمی پیش‌ازظهر امروز در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مناطق عملیاتی در جنوب و غرب کشور نقش مهمی در آشنایی جوانان با فرهنگ شهادت و ایثار دارند، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس دانشگاه پرورش انسان‌های والا و با اهداف الهی است لذا همه مردم به ویژه جوانان می‌توانند با حضور در این مناطق با ویژگی‌های شهدا و امام شهدا آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور افزود: با پیگیری‌های انجام شده صبح امروز ۹۰ نفر از شهرستان رشت در قالب دو اتوبوس راهی مناطق عملیاتی غرب کشور در استان کرمانشاه شدند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تأکید بر لزوم توجه به حضور جوانان در مناطق عملیاتی کشور در برهه‌های مختلف بیان کرد: زائرین مناطق عملیاتی از پادگان ابوذر، بازی دراز، سرپل زهاب، یادمان شهدای مرصاد و یادمان شهدای پاوه بازدید کرده و با شهدای آن منطقه به ویژه شهید محمود کاوه آشنا می‌شوند. 

قاسمی ازحضور چهار روزه کاروان راهیان در مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد و افزود: این کاروان در مدت چهار روز از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید و از نزدیک با ایثارگری‌ها و جان فشانی‌های شهدا و جانبازان این مرز و بوم آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت راهیان نور مناطق عملیاتی غرب کشور مناطق عملیاتی غرب کشور کاروان راهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی

به گزارش جام جم آنلاین ؛  سجاد رحمانی اظهار کرد: نخستین کاروان ۸۵ نفره حج عمره استان ایلام امروز عازم سرزمین وحی شد.

وی با بیان اینکه روادید تمامی زوار ایلامی حج عمره مفرده صادر شده است، افزود: پس از گذشت ۹ سال وقفه در اعزام زائران خانه خدا به مراسم عمره مفرده امروز اولین کاروان حجاج استان ایلام عازم سرزمین وحی شدند.

مدیر حج و زیارت استان ایلام ابراز کرد: این کاروان بامداد فردا از طریق فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) به سرزمین وحی سفر می‌کند.

رحمانی خاطرنشان کرد: مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است که پنج روز در مدینه و پنج روز هم در مکه مکرمه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: زائران ایلامی خانه خدا ۱۷ اردیبهشت ماه به کشور بازخواهند گشت.

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا