Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: این واحد‌های صنفی شامل ۶ رستوران، ۱۶ نانوایی، سه استخر شنا و دیگر واحد‌های خدماتی است که به علت بی توجهی به اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی  پلمب شدند.
لیدا رفعتی گفت: متصدیان ۸۱۲ واحد صنفی هم به علت کم توجهی به اخطار‌ و توصیه‌های نهاد‌های مسئول به دستگاه قضایی معرفی شدند که بیشترین میزان آن مربوط به نانوایی‌ها با ۱۴۷ مورد و پس از آن کارگاه‌ها و صنایع کوچک با ۱۰۳ مورد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: سه هزار و ۶۸۳ مورد بازدید از مراکز خدماتی، صنایع، اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان همدان در یک هفته اخیرانجام شده است که در ۲ هزار و ۴۵۲ واحد معادل ۶۷ درصد واحد‌های صنفی، شاهد اجرای موازین قانونی مرتبط با بهداشت فردی بودیم.
بیشترین میزان رعایت بهداشت فردی مربوط فرودگاه، دانشگاه، تالار های سینما و تئاتر و ورزشگاه با ۱۰۰ درصد و پس از آن صنایع با ۹۴ درصد است.

 متصدیان ۸۹ درصد واحد‌های صنفی و خدماتی استان همدان واکسن کرونا را تزریق کرده اند.
مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:  نیمی از مراجعان به اماکن عمومی در استان همدان از ماسک استفاده می‌کنند که این آمار در پایانه‌های مسافربری ۲۰ درصد، مراکز تفریحی ۴۱ درصد، مراکز ورزشی ۴۳ درصد و تالار‌های پذیرایی ۵۸ درصد است.
رفعتی میزان رعایت فاصله گذاری فیزیکی در مراکز خدماتی، صنایع، اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان را ۴۵ درصد بیان کرد و افزود:  ۸۵ درصد معادل سه هزار و ۱۴۵ واحد از مجموع مراکز بازرسی شده استان به دستگاه تهویه مناسب مجهز هستند.
براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همه شهرستان‌های استان همدان در وضع آبی کرونایی قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی واحدهای تولیدی تخلف بهداشتی استان همدان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

 روح الله شکری سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت:۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده در آبادان با اجرای طرح ضربتی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی به منظور کنترل و نظارت وضعیت بهداشتی این مراکز کشف و توقیف شد.

او این اقلام کشف و توقیف شده را شامل انواع مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لبنیات و چیپس اعلام کرد.

به گفته این مسئول شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته می‎‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند تا بدون اغماض با متخلفان بهداشتی برخورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • کشف ۸۵۰ کیلوگرم گوشت و آلایش‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرف دام و طیور
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان