Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال ایران  در مورد قرعه تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: حریفان بسیار قدرتمندی در گروهمان داریم، اما تلاش می‌کنیم نتایج خوبی را در رقابت‌های قهرمانی جهان کسب کنیم.

وی افزود: اسپانیا تیم اصلی و به نوعی گل سرسبد گروه ما به شمار می‌رود، مونته‌نگرو تیم ملی فوق‌العاده‌ای دارد و سورپرایز بزرگ آخرین دوره مسابقات قهرمانی اروپا بود و شیلی هم در ادوار مختلف مسابقات جهانی حضور داشته است، اما ما از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و با قدرت به مصاف تیم‌های حریف می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی هندبال ایران در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه امیدوار به صعود از گروه است نیز گفت: کار بسیار دشوار اما نشدنی نیست.

وویوویچ در‌ پایان در مورد مصاف با تیم ملی کشورش (مونته‌نگرو) نیز گفت: من ناراحتم که مقابل مونته‌نگرو مصاف می‌کنم اما نباید فراموش کرد که این ورزش است.

 پس از قرعه‌کشی رقابت‌های قهرمانی جهان تیم ملی ایران در گروه A با تیم‌های اسپانیا، مونته‌نگرو و شیلی هم گروه شد.

بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان مردان از ۱۲ تا ۲۹ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۲ دی لغایت ۹ بهمن ۱۴۰۱) به میزبانی مشترک لهستان و سوئد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هندبال سرمربی تیم ملی هندبال وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال ایران قهرمانی جهان مونته نگرو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد.

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901090

دیگر خبرها

  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • چند ساعت تا تکمیل پازل 24 تیمی جام جهانی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان