Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:05:14 GMT

طعنه نویل به لیورپول: صلاح شما را بازی داد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۲۰۷۹

طعنه نویل به لیورپول: صلاح شما را بازی داد

به گزارش "ورزش سه"، صلاح روز جمعه قراردادش را با باشگاه لیورپول به مدت سه سال دیگر تمدید کرد تا به تمامی شایعات در این خصوص پایان داد. 
طولانی شدن روند مذاکره مدیر برنامه و نمایندگان این بازیکن به مدیران لیورپول باعث شده بود که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی این ستاره مصری از این تیم شنیده شود. 
جدایی سادیو مانه در پنجره نقل و انتقالات تابستان سال جاری نیز به این شایعات دامن زد و نگرانی هواداران لیورپول را بیش از پیش افزایش داد اما او در نهایت تصمیم گرفت که قراردادش را تا سال 2025 با این باشگاه تمدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بسیاری از منابع خبری پیش از این مدعی شده بودند که اختلاف اصلی بین  دو طرف مذاکره بر سر مبلغ مدنظر صلاح برای دستمزدش با مبلغی بود که مدیران لیورپول برای این بازیکن در نظر داشتند و همین موضوع باعث شده بود که آنها زودتر از این به توافق نرسند. 
در آخر نیز این صلاح بود که توانست حرفش را به کرسی بنشاند و گفته می‌شود که لیورپول پذیرفته ساختار مالی همیشگی‌اش را برهم زده و دستمزد 400 هزار پوند در هفته به این بازیکن پرداخت کند. 
گری نویل با انتشار توییتی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و نوشت:« صلاح آنها را بازی داده است، اینطور نیست؟»
با این حال، تمدید قرارداد با این بازیکن از اهمیت خاصی برای مدیران، کادر فنی و هواداران لیورپول بود تا با خیال آسوده‌تری تابستان را ادامه داده و به فصل آینده امیدوار باشند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گری نویل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش

به گزارش "ورزش سه"، دی یونگ یکی از بازیکنان خوب بارسلونا در این فصل بوده اما مصدومیت‌های متوالی باعث شده است که شرایط سختی را تجربه کند و حالا به نظر می‌رسد که این وضعیت روی تصمیم مدیران باشگاه درباره او هم تاثیر گذاشته است.

مدیران بارسلونا پیش از این هم تصمیم جدی برای فروش او داشتند اما این بازیکن حاضر نشد پیشنهادات ارائه شده را بپذیرد و بر ماندن در این تیم اصرار کرد و توانست خودش را به کادر فنی ثابت کند و عملکرد خوبی را در ترکیب بارسا تحت هدایت ژاوی به نمایش بگذارد.

اما حالا روزنامه اسپورت خبر داده است که این باشگاه به صورت جدی تصمیم دارد که این ستاره هلندی را در پنجره تابستانی پیش رو به فروش برساند و البته این تصمیم تنها به دلیل مشکلات مالی و برای تامین هزینه خریدهای جدید نیست.

کادر فنی به این نتیجه رسیده‌اند که این بازیکن توانایی حضور در میدان به عنوان هافبک دفاعی را ندارد و به همین دلیل قصد دارد که تمرکزشان را روی جذب بازیکنی قرار دهند که بتواند در این پست هم به میدان برود و مشکلات آنها را حل کند.

این تصمیم در حالی گرفته شده است که پیش از این هم گفته شده بود دی یونگ به هیچ وجه تصمیمی برای جدایی از بارسا ندارد و همین موضوع متقاعد کردن او را برای قبول پیشنهادات دشوار خواهد کرد، خصوصا که او یکی از بالاترین دستمزدها را در این باشگاه دریافت می‌کند.

دیگر خبرها

  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • آیا لیورپول و آرسنال هنوز هم می توانند قهرمان لیگ شود؟ تحلیل کرگر و نویل / زیرنویس فارسی
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش