Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین،رئیس کمیته ملی المپیک از تصویب ادامه فعالیت‌ فدراسیون‌های دوچرخه سواری و ژیمناستیک در نشست کمیته بین‌المللی المپیک در لوزان سوئیس خبر داد.

 سیدرضا صالحی‌امیری امروز یکشنبه در گفت و گویی رادیویی با اشاره به سفر اخیر خود به همراه سیدحمید سجادی وزیر ورزش به لوزان سوئیس عنوان کرد: این سفر اولین سفر بعد از کرونا بود و ملاقات‌های خوبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از ماموریت‌های جدی ما در این سفر، تعیین تکلیف دو فدراسیون دوچرخه‌سواری و ژیمناستیک بود که در دو سال گذشته با چالش‌های جدی مواجه شدند و به تعلیق نزدیک بودند. خوشبختانه در کمیته بین‌المللی المپیک در لوزان، تصویب شد این دو فدراسیون به کار خود ادامه دهند.

رئیس کمیته ملی المپیک اظهار داشت: فردا در جلسه‌ای با مسئولان ذی‌ربط، مقدمات برگزاری انتخابات دوچرخه‌سواری را فراهم خواهیم کرد. در مورد ژیمناستیک هم تصمیم بر این شد نسبت به مسائل گذشته اغماض کنند و سریعا مقدمات برگزاری انتخابات را آماده کنیم.

صالحی‌امیری در مورد فدراسیون جودو گفت: تعلیق جودو ظالمانه بوده و پاسخ شفاف توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک این بود که مداخله مستقیم انجام نمی‌دهیم و ضمن تایید مواضع ما گفتند که حمایت خواهند کرد.

وی با تاکید بر افزایش تعاملات در حوزه دیپلماسی ورزش افزود: در حوزه دیپلماسی در کاهش تهدید و ایجاد فرصت باید تلاش بیشتری انجام دهیم. در چهار سال گذشته قریب به ۲۰۰ جلسه داشتیم تا نسبت به ظرفیت ورزش ایران آگاهی ایجاد کنیم و تهدیدات را کاهش دهیم.

کیکاووس سعیدی دبیر کمیته ملی المپیک نیز درخصوص سفر مقامات ارشد ورزش ایران به سوئیس برای حل مشکلات فدراسیون دوچرخه‌سواری و ژیمناستیک گفت: دیپلماسی ورزش بخشی از دیپلماسی عمومی است. برقراری تعاملات بین‌المللی جنبه برد-برد خواهد داشت.

وی با بیان این‌که جودو مورد تحریم قرار دارد، اظهار داشت: دوچرخه‌سواری و ژیمناستیک هم به این سمت می‌رفت که خوشبختانه با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک در سوئیس و دیدار با توماس باخ و همچنین ملاقات با مسئولان فدراسیون جهانی این دو رشته، این موضوع منتفی شد و چراغ سبز برای تشکیل مجمع این دو فدراسیون روشن شد و به‌زودی انتخابات برگزار می‌شود.


انتهای پیام/


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دوچرخه سواری و ژیمناستیک کمیته ملی المپیک رئیس کمیته بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی

کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد؛ نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۲، به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شدند.

دیدار شب گذشته دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما حواشی این بازی زیاد بود و حتی یک اخراجی هم داشت.

 

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • دوچرخه سواران قزوینی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوند
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی