Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه رسالت نوشت: نباید از این واقعیت غافل شد که تورم خردادماه، به علت حذف ارز ترجیحی بوده و
درست است که امروز هیچ‌کس مسئولیت ارز ترجیحی را نمی‌پذیرد، اما فراموش نمی‌کنیم که بسیاری از مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط، چند سال پیش و همان زمان که دولت روحانی آن را آغاز کرد چگونه از آن حمایت کردند. آن روز، برخی دستگاه‌های امنیتی می‌گفتند که اگر ارز ترجیحی توزیع نشود، بحران امنیتی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراکز کارشناسی و پژوهشی که برخی وابسته به دولت هم نبودند، چگونه از ارز ترجیحی حمایت کردند و کدام چهره‌های تأثیرگذار دولتی پشت این تصمیم به‌شدت غلط ایستادند. همان‌هایی که امروز هم روی کم‌حافظه بودن جامعه حساب بازکرده‌اند و ۱۸۰ درجه تغییر موضع داده‌اند.

اگر چند دستگاه یا مرکز علمی و کارشناسی جدی در کشور وجود داشت، یقینا وضعیت کشور در حوزه اقتصاد به اینجا نمی‌رسید. ما نیازمند مراکز متخصص و مستقلی هستیم که بدون تأثیرپذیری از رفت‌وآمد‌های سیاست، نظرات خود را پیرامون تمام تصمیمات کلان با صدای بلند اعلام کنند. ممکن است برخی این سخن به مذاقشان خوش نیاید، اما ما فاقد چنین مراکزی هستیم.

تماشاخانه ببینید | ریزش کوه بر روی ده‌ها کامیون در ترکیه ببینید| بچه زرافه نو رسیده باغ وحش شیلی/ 2 متر قد 98 کیلو وزن فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ارز ترجیحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد

به گزارش "ورزش سه"، تمرین دیروز بارسلونا بدون اینکه کسی از آینده ژاوی مطلع شود به پایان رسید. تمرین آرام و بدون تنشی بود و ژاوی تنها چیزی که به بازیکنانش توصیه کرد، جدی گرفتن 6 بازی بعدی برای قطعی کردن رتبه دوم بود. بارسا باید دوم شود تا سهمیه سوپرجام را به دست بیاورد. کسب این سهمیه یعنی قطعی کردن سود 6 میلیون یورویی.

در این تمرین طبق ادعای آاس کاپیتان های تیم با توجه به گمانه زنی های رسانه ای از ژاوی در مورد احتمال تغییر تصمیمش برای جدایی سوال هایی مطرح کردند که با سکوت مربی کاتالان همراه بود. حتی دستیاران او نیز نمی دانند بالاحره ژاوی می ماند یا روی حرف خود خواهد ماند.

ژاوی در برابر سوال ها مقاومت کرد و همه چیز را به بعد از جلسه با خوان لاپورتا موکول کرد. او دیگر نمی خواهد اشتباه قبلی را تکرار کند زمانی که بدون هماهنگی و صحبت با بازیکنانش، پس از شکست برابر ویارئال در نشست خبری از استعفایش گفت تا همه را شگفت زده کند. او ابتدا با لاپورتا جلسه می گذارد و نتیجه هر چه باشد ابتدا به بازیکنان و دستیاراتش اطلاع خواهد داد. در نهایت او مسئله را عمومی می کند.

دیگر خبرها

  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • ببینید | هنیه: اقتصاد اسرائیل توسط یمن فروپاشید
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی