Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش گفت: آیین نامه رتبه بندی معلمان پس از سال‌ها انتظار در دولت سیزدهم تصویب شد و فرآیند اجرایی شدن را طی می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری امروز در نخستین کنگره معلمان انقلاب اسلامی اظهار کرد: در مبانی تربیت اسلامی ارکان فرآیند تعلیم و تربیت در ۴ رکن ذکر شده است که به تربیت خانواده، حکومت، رسانه و بخش غیر دولتی یا به تعبیر حضرت آقا حلقه‌های میانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: حلقه‌های میانی مانند خیرین مدرسه ساز در آموزش و پرورش که ۵۰ درصد کلاس‌های درس را می‌سازند، مشارکت حداکثری مردم را در عرصه سیاسی و اجتماعی دارند.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: تجمع امروز در این مکان را می‌توان باعنوان مطالبه گری دانست البته در این راستا باید گفت که نظام ما تکلیف گرا است.

نوری با تاکید زمینه سازی جوامع غربی برای اجرایی شدن سند هزاره (۲۰۳۰)، یاد آور شد: با توجه به زمینه سازی برای اجرای این سند، ما مامور به تکلیف هستیم و در این راستا بهتر است که بخش چهارم فرآیند تربیت را نیرو‌های انقلابی بدست گیرند.

وی با بیان اینکه مبانی سه گانه سند تحول بنیادین بطور کامل خوانده نشده است، عنوان کرد: با توجه به اینکه اینکه مبانی سند به درستی مورد توجه قرار نگرفته است، به مدرسه صالح هم نرسیده‌ایم، در این خصوص باید یک الگو به جهان معرفی شود.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: تجارب خوبی در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد و ما می‌توانیم اقدامات موثری انجام دهیم.

نوری افزود: هرچند که ۲۰۰ هزار کمبود نیرو و ساختمان‌های فرسوده در آموزش و پرورش وجود دارد، اما باید کار را پیش برد تا به وضعیت مطلوب دست یافت.

وی با بیان اینکه از زمان ورود به آموزش و پرورش در هفت ماه گذشته اقدامات مناسبی صورت گرفته است، گفت: طرح‌ها و قوانین بررسی شده اند و به صورت نمونه قرار است که یک سوم دکتر معلمان در فراخوانی وارد دانشگاه فرهنگیان بشوند، هنوز زمانی برای این طرح در نظر گرفته نشده است، اما در نهایت این اقدام صورت می‌گیرد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: همچنین اینکه رتبه بندی در این دولت تصویب شد و در حال اجرایی شدن است. هر چند که عده‌ای می‌خواستند در حوزه رتبه بندی تعجیل در میان معلمان ایجاد کنند تا به خیابان‌ها بیایند.

نوری با تاکید براینکه نظام تعلیم و تربیت سخت بدست ما رسیده است، اظهار کرد: همچنین اینکه دولت اقدامات مربوط به جهاد سازندگی را هم آغاز کرده است.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رتبه بندی نوری کلاس درس معلم وزیر آموزش و پرورش رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به گفته آقای بهادری جهرمی، علاوه بر این، در سال جاری برای جذب ۷۰ هزار معلمِ دیگر نیز مجوز تأمین شده تا با آزمون، استخدام شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صحرایی: غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد
  • غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد/ معلم ستون فقرات نظام آموزشی است
  • وزیر آموزش و پرورش: جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • رئیسی: هدف رتبه بندی معلمان افزایش شان و منزلت معلم است (فیلم)
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • شناسایی ۹۳ هزار معلم نمونه با ارزیابی‌های چندگانه
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد