Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از فدراسیون هندبال، وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال ایران در مورد قرعه تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: حریفان بسیار قدرتمندی در گروهمان داریم، اما تلاش می‌کنیم نتایج خوبی را در رقابت‌های قهرمانی جهان کسب کنیم.

وی افزود: اسپانیا تیم اصلی و به نوعی گل سرسبد گروه ما به شمار می‌رود، مونته‌نگرو تیم ملی فوق‌العاده‌ای دارد و سورپرایز بزرگ آخرین دوره مسابقات قهرمانی اروپا بود و شیلی هم در ادوار مختلف مسابقات جهانی حضور داشته است، اما ما از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و با قدرت به مصاف تیم‌های حریف می‌رویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی هندبال ایران در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه امیدوار به صعود از گروه است نیز گفت: کار بسیار دشواری است اما نشدنی نیست.

وویوویچ در پایان در مورد مصاف با تیم ملی کشورش (مونته‌نگرو) نیز گفت: من ناراحتم که مقابل مونته‌نگرو مصاف می‌کنم اما نباید فراموش کرد که این ورزش است.

با قرعه‌کشی رقابت‌های قهرمانی جهان، تیم ملی ایران در گروه A با تیم‌های اسپانیا، مونته‌نگرو و شیلی همگروه شد.

بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان مردان از ۱۲ تا ۲۹ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۲ دی لغایت ۹ بهمن ۱۴۰۱) به میزبانی مشترک لهستان و سوئد برگزار می‌شود.

منبع: فدراسیون هندبال برچسب‌ها تیم ملی هندبال فدراسیون هندبال هندبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی هندبال فدراسیون هندبال هندبال تیم ملی هندبال فدراسیون هندبال هندبال قهرمانی جهان مونته نگرو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه

تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در آخرین دیدارش در رقابت‌های آسیا-اقیانوسیه مقابل تیم هند پیروز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در آخرین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه برابر تیم ملی هند به میدان رفت و با نتیجه 14 بر 2 برنده شد و به سومین پیروزی خود دست یافت.

هاکی‌بازان جوان ایران که در گروه A با تیم های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت همگروه بودند، بعد از باخت مقابل ازبکستان و تایلند توانستند تیم های کویت و مالزی را مغلوب کنند و به عنوان تیم سوم گروه خود برای دیدار رده بندی به مصاف هند تیم سوم گروه B برود.

تیم کشورمان با پیروزی برابر هند به مقام پنجم این رقابت ها دست یافت و نسبت به سال گذشته یک پله صعود کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • چند ساعت تا تکمیل پازل 24 تیمی جام جهانی