Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:47:12 GMT

افسوس کاپلو به خاطر رفتن مخیتاریان از رم

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۲۲۰۸

افسوس کاپلو به خاطر رفتن مخیتاریان از رم

سرمربی نامدار ایتالیایی عقیده دارد که رم بازیکن مهمی را در بازار نقل و انتقالات از دست داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، هنریک مخیتاریان، هافبک فصل قبل رم با عقد قراردادی ۲ ساله به اینتر پیوست. او بعد از حضور در تیم‌های شاختار دونتسک، دورتموند، منچستریونایتد، آرسنال و رم راهی اینتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اینتر که فصل قبل نایب قهرمان لیگ ایتالیا شد به دنبال تقویت خود است تا بتواند در فصل جدید عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

فابیو کاپلو سرمربی سابق تیم رم درباره رفتن هنریک مخیتاریان از این تیم گفت:‌ مخیتاریان بازیکن بسیار مهمی برای رم بود، او تنوع  را در حملات تیم به ارمغان می‌ آورد. غم انگیز است که او از تیم می رود. او خاطره خوبی در رم از خود به یادگار گذاشت. اینتر بازیکن خوبی به دست آورد، فکر می‌کنم او در فوتبالی که اینزاگی می خواهد جا بیفتد.

مخیتاریان از سال ۲۰۱۹ برای رم بازی می کند، این بازیکن فصل گذشته با رمی ها فاتح لیگ کنفرانس شد. مخیتاریان همچنین بهترین گلزن تاریخ تیم ملی ارمنستان است و در ماه مارس فوتبال ملی خود را به پایان رساند.

کاپلو که اکنون بازنشسته شده، یکی از موفق‌ترین مربی‌های دوران خود بود و جام‌های بی‌شماری را با میلان، رئال مادرید و رم به دست آورد و در سال ۲۰۰۷ هدایت تیم ملی انگلیس را بر عهده گرفت و در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی روی نیمکت این تیم نشست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال رم هنریک مخیتاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر

اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • مارکوس تورام پس از قهرمانی اینتر: تیری آنری بهترین عموی منه؛ اگه من به اینجا رسیدم به خاطر زحمات اونه / زیرنویس فارسی
  • تشکر ستاره اینتر از عمو تیری: بهترین عموی دنیا!‏
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر