Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-30@04:06:39 GMT

سرمربی لیگ برتری دستیار یحیی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۲۴۳۲

سرمربی لیگ برتری دستیار یحیی می‌شود؟

سرمربی تیم پرسپولیس دوباره به سراغ دستیار سابقش رفته تا بلکه بتواند نظر او را برای حضور در پرسپولیس جلب کند.

به گزارش جنوب نیوز، با جدایی حمید مطهری از کادر فنی پرسپولیس صحبت از برخی از مربیان خارجی برای حضور در کادر فنی پرسپولیس شنیده شد اما این مذاکرات به نتیجه نرسید تا شاگردان یحیی گل‌محمد دیروز اولین جلسه تمرینی خود را بدون حضور دستیار اول سرمربی برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند وقت اخیر صحبت‌هایی از حضور برخی از مربیان خارجی در پرسپولیس مطرح شد و حتی نام برخی از مربیان داخلی هم به میان آمد اما همچنان توافقی صورت نگرفته تا حالا دوباره یک نام آشنا مطرح شود. 

مسئولان باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر مذاکراتی را با مجتبی حسینی سرمربی فعلی تیم پیکان انجام دادند تا او به عنوان دستیار اول یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس مشغول به کار شود. حسینی در ذوب‌آهن، نفت تهران و تراکتور سابقه همکاری با یحیی گل‌محمدی را داشته و حتی در دوره اولی که گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس بود او به عنوان کمک اول یحیی در پرسپولیس مشغول به کار بود.

حالا باید دید که مجتبی حسینی که در چند سال اخیر به عنوان سرمربی در لیگ برتر مشغول به کار بوده حاضر است دوباره به عنوان کمک اول مشغول به کار شود یا اینکه او قید این پیشنهاد را خواهد زد تا همچنان در پیکان بماند. 

منبع: فارس

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: مشغول به کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیا است اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

کد خبر 6089726

دیگر خبرها

  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم