Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:03:47 GMT

تعلیم آموزه‌های شهدا ابزار رفع تهاجم بصیرتی است

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۲۸۲۵

تعلیم آموزه‌های شهدا ابزار رفع تهاجم بصیرتی است

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در نخستین نشست ستاد بزرگداشت شهید شاخص بسیج حقوقدانان کشور در بوشهر اظهار کرد: در رویدادهایی که به هدف بزرگداشت شهدا برگزار می‌شود باید بر ۲ بعد تجلیل و تعلیم مواظبت شود تا علاوه بر شناساندن و معرفی آنها، جامعه از این رهگذر درس‌هایی را بیاموزد تا در مدیریت زندگی خود به کار بندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز جهان استکبار به دنبال فراموش شدن شهدا و راه، مدرسه و اثرگذاری آنها در جامعه است در این راستا تلاش می‌کند تا دیگر شیوه‌های زندگی جایگزین آن شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ادامه داد: از این رو است که رهبر معظم انقلاب ارزشمندی برگزاری همایش‌هایی برای معرفی شهدا را کمت از شهادت نمی‌داند و نقش ایشان و امام خمینی‌(ره) در جلوگیری از مخدوش شدن چهره شهید آیت‌الله بهشتی پس از شهادت بسیار مهم است.

صفایی بوشهر عنوان کرد: شهید کتابی بسیار پر محتوا، پویا و شیوا است که آیینه تمام نمای یک زندگی موفق، با سرانجامی آسمانی و کمال را به جامعه نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: استان بوشهر در تاریخ خود شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب  و نظام کرده که برای کشور عزت آفریده‌اند اما به دلایلی نام‌ها و راه‌های بزرگ آنها به فراموشی سپرده شده و از سال‌های دور اقدام کافی برای معرفی آنها انجام نشده است.

امام جمعه بوشهر گفت: علامه بلادی یکی از بزرگان استان بوشهر است که در تاریخ روحانیت شیعه در حوزه نظام فکری همانند ندارد و در حوزه مبادلات فکری ضد استعماری، مبارزه با صهیونیسم و شناخت و مبارزه با سیاست تهاجم فرهنگی انگلیسی پیشرو بوده است اما اقدام لازم برای شناساندن و معرفی این علامه انجام نشده است و برگزاری جشنواره علامه بلادی از محدود فعالیت‌هایی که در این مسیر موثر است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر یادآور شد: شهادت شهید میر بهزاد شهریاری و دیگر شهدای جنایت هفتم تیر سندی برای کشف جنایت‌های آمریکا است و کشوری که بیشترین تجاوز را به حریم حقوقی کشورها داشته است دیگران را متهم به نقض حقوق بشر می‌کند.

برچسب‌ها بوشهر سازمان بسیج حقوقدانان کشور شهدا غلامعلی صفایی بوشهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سازمان بسیج حقوقدانان کشور شهدا بوشهر سازمان بسیج حقوقدانان کشور شهدا غلامعلی صفایی بوشهری استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»

دریافت 35 MB

فیلم: رمضان نوری

کد خبر 6095993

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • معرفی فرصت‌های صادراتی استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر، منصوب و معرفی شدند
  • ورود پیکر شهید به بوشهر
  • معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند
  • اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر معرفی شدند
  • معرفی اعضای شبکه اجرای قانون اساسی در استان بوشهر
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • یادنامه ای برای «استاد»