Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم چهار نفره ایران در مسابقات بوکس حرفه‌ای‌ ترکیه روی رینگ خواهد رفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، این مسابقات ۲۶ تیرماه در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد و چهار نماینده ایران تحت عنوان تیم مبارزان جاوید به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

حیدر محمدی، مدیر تیم مبارزان جاوید در این خصوص گفت: شرایط کرونا موجب شد بیش‌ از ۲ سال مسابقه‌ای که در حد نام قهرمانان ایران باشد، برگزار نشود و اکنون با ازسرگیری‌ مجدد پیکارهای حرفه‌‌ای‌ رزمی در نقاط مختلف جهان، نمایندگان ایران نیز به مصاف‌ حریفان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اعضای تیم مبارزان جاوید اینبار در مسابقات بوکس حرفه‌ای روی رینگ می‌روند و تلاش ما کسب نتایج مطلوب است. مدیریت تیم برعهده علی بختیاری از قهرمانان مطرح رشته‌های رزمی و ووشوی ایران و جهان است که خوشبختانه نفرات کشورمان از شرایط آمادگی خوبی برخوردار هستند.

محمدی ادامه داد: در ترکیب تیم اعزامی، وحید ریحانی چهره نام آشنای پرورش اندام کشورمان حضور دارد که چند سالی است به رشته‌ بوکس روی آورده است.

ترکیب تیم اعزامی بدین ترتیب است: وحید ریحانی، بهروز اکسون، سام غریبی، حامد سمیعی نسب؛ مربی: شهاب والی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بوکس حیدر محمدی علی بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، هیربد اسلامی دانشجوی دانشجوی مهندسی مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی امید بوکس راه یافت.

اسلامی با پیروزی برابر حریفان خود در مسابقات انتخابی تیم ملی امید‌های کشور در وزن ۸۰ کیلوگرم به عضویت تیم ملی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در شهر آستانه قزاقستان درآمد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور سال ۲۰۲۱ و در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا برای نخستین‌بار موفق به کسب نشان طلای تاریخی برای ایران اسلامی شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • برتری دریایی و خواهران منصوریان در گام نخست
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت