Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@21:17:12 GMT

بهره‌برداری از طرح گازرسانی به عمادشهر

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۳۶۲۲

بهره‌برداری از طرح گازرسانی به عمادشهر

ایسنا/فارس طی مراسمی، بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به "عمادشهر" و روستاهای بخش "صحرای باغ"، از توابع شهرستان لارستان آغاز شد.

طی آئینی با حضور استاندار و شماری از مقامات استان فارس و مسئولان شهرستان لارستان، بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به عمادشهر و ۲۲ روستای بخش صحرای باغ، که با هزینه ۱۵۰ میلیارد تومانی اجرایی شده بود، آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار فارس در این مراسم گفت: وظیفه دولت خدمتگذاری است و مطالبات مردم پیگیری خواهد شد؛ چراکه عمادشهر و لارستان سرزمین مستعدی با مردمان تلاشگر و با انگیزه است.
 
به نقل از استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، با بیان اینکه امیدواریم تا سال آینده خدمات زیربانیی گازرسانی به شهرها و روستاهای شهرستان لارستان انجام شود، گفت: باید در مصرف منابع نظیر گاز، صرفه جویی و افزایش بهره وری انجام شود چراکه نوع مصرف در کشور ما در سراسر دنیا بی مثال است.

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به اینکه جاده کنونی عمادشهر در شأن مردم نیست، افزود: دولت برای بهبود وضعیت گام های موثر برخواهد داشت و در کنار آن، خیرین جدی تر نسبت به گذشته وارد میدان شوند و تفاهم نامه بین فرمانداری و خیرین برای هم افزایی در تعریض جاده منعقد شود.

وی با بیان اینکه مشکل کمبود آب منطقه صحرای باغ لارستان از طریق طرح انتقال آب خلیج فارس، سد سلمان و افزایش آبخیزداری، رفع می‌شود، لزوم ارتقاء سطح سلامت منطقه را متذکر و  پیرامون ساخت بیمارستان در این منطقه توضیح داد: به ازای هر هزار نفر جمعیت یک تخت تعلق می‌گیرد اما با ورود خیرین برای ساخت و تجهیز به شرط آن که توسط خودشان اداره شود هیچ منع قانونی وجود ندارد.

استاندار فارس با بیان اینکه زیر ساخت هایی نظیر برق و آب  لازمه توسعه است؛ بنابراین همزمان با آب و برق، احداث شهرک صنعتی هم پیگیری می شود، به ظرفیت مناسب کشاورزی بخش صحرای باغ اشاره و اضافه کرد: در  کشاورزی برای رشد کیفیت محصولات کمک خواهیم کرد.

ایمانیه همچنین با یادآوری اینکه تاسیس ادارات آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی در عمادشهر پیگیری می شود، گفت: نگاه دولت سیزدهم عدالت محور است و امیدواریم در این منطقه بتوانیم عدالت خدمات و خدمت درخور مردم شریف منطقه را ارائه کنیم.

استاندار فارس حضور توام با آرامش و همدلی شیعیان و اهل تسنن در منطقه صحرا باغ را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: حتما در کنار  برادران اهل تسنن با وحدت کامل در مقابل دشمنان اسلام خواهیم ایستاد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی خلیج فارس عمادشهر گازرساني سد سلمان بحران کم آبی صحرای باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده مدیر کل صمت استان به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت : ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحدهای تولیدی افزود : این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود : سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

 

 

دیگر خبرها

  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد