Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

طرح کرامت رضوی بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی با اعزام نخستین گروه از بازنشستگان با قطار "صبا" شرکت رجا به مشهد مقدس آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجا، در مراسمی که به منظور آغاز طرح کرامت رضوی با حضور مدیرعامل و معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی، مدیرعامل هگتا، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا و برخی معاونین و مدیران این مجموعه‌ها در ایستگاه راه‌آهن تهران برگزار شد، نخستین گروه بازنشستگان با قطار رجا به مشهد سفر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اولین سفر از طرح کرامت رضوی که با ایام سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) تقارن داشت، ۱۴۴ نفر از بازنشستگان خانم حداقل بگیر سازمان تأمین اجتماعی با قطار صبا شرکت رجا به مشهد عزیمت کردند.


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در این مراسم، با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری و اجرای این طرح و مراسم به ویژه مدیران عامل شرکت رفاه و گردشگری (هگتا) و شرکت حمل و نقل ریلی رجا برای فراهم کردن امکانات و قطار برای سفر بازنشستگان به مشهد مقدس، از مهمانان این مراسم درخواست کرد در زیارت ثامن الحجج-حضرت امام رضا (ع) از خادمان خود یاد کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مشهد مقدس تین روابط عمومی حمل و نقل معاون فرهنگی و اجتماعی مشهد حضرت علی حضرت فاطمه گردشگری حمل و نقل روابط عمومی مشهد مشهد مقدس معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی طرح کرامت رضوی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ صبح امروز با رقابت داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی آغاز شد.   هزار و ۶۴۲ نفر در رشته ریاضی و ۵ هزار و ۶۳۷ نفر در رشته انسانی با هم رقابت می‌کنند.   آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.   ۹۹۰ نفر در رشته زبان و ۶۲۶ نفر در رشته هنر شرکت کرده اند.   گروه آزمایشی علوم تجربی هم صبح جمعه با شرکت ۶ هزار و ۶۴۷ داوطلب برگزار می‌شود.   آزمون سراسری در موسسه آموزش عالی کارقزوین - البرز، موسسه آموزش عالی غیاث الدین جمشید کاشانی آبیک، مرکز آموزش علوم و فنون -قزوین- محمدیه، دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا، آموزش و پرورش تاکستان، دانشگاه پیام نور مرکز قزوین، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و دانشگاه بین المللی امامن خمینی (ره) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • ۴ چایخانه رضوی در کرج راه اندازی می شود
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»