Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور گفت: به همه استانداری‌ها ابلاغ کردیم که از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان حداکثر استفاده را ببرند و مسابقاتی در این زمینه برگزار خواهد شد و به پیش روان این عرصه جوایزی اعطا خواهد شد. تلاش می‌کنیم تحرک خوبی در راستای هوشمندسازی در کشور ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد وحیدی امروز یکشنبه دوازدهم تیرماه در حاشیه بازدید از نمایشگاه شهر هوشمند تهران اظهار کرد: نمایشگاه‌ها برای تسریع در امر شهر هوشمند برگزار می‌شود، از آن جایی که شرکت‌های دانش بنیان قوی در این زمینه در کشور داریم به نظر می‌رسد با سرعت بیشتری مسیر شهر هوشمند و روستای هوشمند را دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حمایت‌های دولت از شرکت‌های دانش بنیان افزود: این نمایشگاه با پیگیری سازمان شهرداری‌ها که بخشی از وزارت کشور است راه اندازی شده است. از این رو به دنبال توسعه و حمایت از این شرکت‌ها هستیم تا بتوانند خود را قوی کنند و در صحنه عمل از ظرفیت‌های آن‌ها بیشتر استفاده شود.

وزیر کشور تصریح کرد: به همه استانداری‌ها ابلاغ کردیم که از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان حداکثر استفاده را ببرند و مسابقاتی در این زمینه برگزار خواهد شد و به پیش روان این عرصه جوایزی اعطا خواهد شد. تلاش می‌کنیم تحرک خوبی در راستای هوشمندسازی در کشور ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: شهر هوشمند ابعاد متعدد و متنوعی دارد که مرحله‌ای از آن بحث خودرو هوشمند است که سازوکارهای مستقل به خود را دارد. از این رو باید به لحاظ فناورانه در زمینه خودروی هوشمند سرمایه‌گذاری جدید صورت بگیرد و بتوانیم آن‌ها را به عنوان یک واحد مهم در شکل‌گیری شهر هوشمند استفاده کنیم.

وحیدی گفت: شهر هوشمند یک مساله صفر و صدی نیست بلکه جریانی است که باید تکامل پیدا کند و این موضوع در دستور کار دولت است و در ادامه به موضوع خودروی هوشمند بیشتر توجه خواهد شد. از این رو امیدواریم در دولت سیزدهم شاهد تحقق خودروی هوشمند باشیم که در این زمینه باید تلاش جدی صورت بگیرد.

وی با اشاره به بازدید روز گذشته خود از مناطق زلزله زده جنوب کشور گفت: هم وطنان ما در استان هرمزگان به ویژه بین بندر خمیر و بندر لنگه دچار زلزله شدیدی شده بودند و تعدادی از روستاها به شدت درگیر شده و آسیب‌هایی دیده بودند. البته خوشبختانه تلفات کم بوده اما از بابت جان باختن پنج نفر از هم وطنانمان در این زلزله متاسف هستیم.

به گفته وزیر کشور، نیروهای امدادی و دست اندرکاران به موقع در منطقه زلزله زده حاضر بودند و آوارها برداشته شد و امکانات خدماتی و رفاهی و اسکان موقت در دسترس زلزله زدگان قرار گرفت و بازسازی‌ها بزودی شروع می‌شود.

کد خبر 585720

منبع: ایمنا

کلیدواژه: احمد وحیدی وزیرکشور وحیدی وزیر کشور شهر هوشمند کمک رساني به زلزله زدگان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شرکت های دانش بنیان شهر هوشمند خواهد شد شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: شرایط اقلیمی استان باعث افزایش هزینه‌های نگهداری شبکه برق شده است، هرمزگان در شرایط اقلیمی خاص کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع نیروی برق را برعهده دارد.

محمد کریمی امروز هفتم اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان جزء پنج شرکت اول در کشور در زمینه توزیع بار شبکه است، اظهار کرد: این رویکرد موجب شد تا از لحاظ بار توزیع نیروی برق نیز با مصرف سالانه ۱۱ میلیون مگاوات ساعت انرژی جایگاه ویژه‌ای در کشور داشته باشیم.

وی افزود: به همان میزان هم تأسیسات و زیرساخت برای تامین بار و برق مشترکین تامین شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان از تامین و توزیع ۴۰۰ مگاوات بار برق جزایر خبر داد و افزود: این عملیات نگهداری با هزینه تقریبا سه برابری سایر نقاط کشور انجام می‌شود، ۹ ماه از سال شرایط استان گرم است که پنج ماه آن در اوج گرما قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها