Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، مسعود امرالهی در رابطه با کشف گندم احتکار شده در استان اصفهان، اظهار کرد: طی بازرسی که بازرسان وزارت جهاد کشاورزی در استان اصفهان و با گزارش‌های واصله در هفته گذشته از احتکار گندم، با همکاری سازمان اطلاعات سپاه با یک اَبراحتکار مواجه شدیم.

وی ادامه داد: در یک انبار ۵۰ هزار تن گندم احتکار شده بود که ارزش ریالی پرونده آن که به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شده نزدیک به ۵۵۵ میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امرالهی با بیان اینکه محتکرین قوت مردم را هدف قرار داده‌اند، تصریح کرد: بازرسان ما در سراسر کشور با همکاری بازرسین بسیج و دستگاه‌های اطلاعاتی به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستند.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: اگر یک کارخانه یا تولیدی کالایی را احتکار کند، بازرسان وزارت جهاد کشاورزی بدون هیچ مماشات با آن‌ها برخورد خواهند کرد و اشد مجازات را برای محتکران کالاهای اساسی وابسته به دولت و بخش خصوصی اجرا خواهیم کرد.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۳۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمدپور با اعلام این خبر بیان داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

وی اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، افزود: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • برگزاری جشنواره پخت نان محلی در شهرستان اهر
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • هشدار به کشاورزان، برای مبارزه با آفات علیه سن گندم
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • عوامل خسارت‌زای زنگ زرد گندم و سن غلات مزارع فارس مدیریت می‌شوند
  • مدیریت عوامل خسارت‌زا زنگ زرد گندم و سن غلات در فارس