Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کرسی آسیایی در رشته های المپیکی یک دستاورد بزرگ برای دیپلماسی ورزش کشور است و ایران درحالی در بیسبال صاحب چنین موقعیتی شده که اجماعی بزرگ برای انتخاب ایران شکل گرفت.
رایزنی با ریکاردو فراکری رئیس کنفدراسیون جهانی که خود یکی از اعضای اثرگذار کمیته بین المللی المپیک است و حمایت قاطع مرد اثرگذار ایتالیایی در کنار رایزنی موفق با بیسبالیست سرشناس و بیزنس من موفق تایوانی جفری کوو که خود از چهره های شاخص بیسبال کشورش بوده ، در مسیر تغییر کرسی ریاست بیسبال آسیا با حمایت زودهنگام از او ایران را در میان گزینه های صاحب شانس برای رسیدن به کرسی آسیایی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما مهمترین گام برای دیپلماسی ورزشی ایران در این رویداد ، همسویی با کشورهای همسایه و لابی کشورهای اسلامی بود.
تعامل سازنده با کشور پاکستان و حمایت روسای فدراسیون های عراق، فلسطین و مالزی در کنار رای موافق و حمایت سازنده رئیس فدراسیون عربستان
سبب شد تا ایران از میان ۲۰ کشور حاضر با کسب ۱۶ رای به عضویت هیات اجرایی آسیا دست یابد.
هیات اعزامی ایران در دو روز منتهی به مجمع انتخاباتی جلساتی فشرده را با رئیس کنفدراسیون جهانی، رئیس فدراسیون ژاپن، جفری کوو رئیس جدید کنفدراسیون آسیا، رئیس فدراسیون چین و همتایان منطقه ای و مسلمان برگزار کرد.
این موفقیت در حالی برای ایران بدست آمد که کشورهای کره جنوبی و تایلند در کسب کرسی ناکام ماندند.
با کسب این کرسی حالا دستیابی به اهداف توسعه ای چون افزایش رویدادهای رده های سنی در آسیا، تغییر مدل رده بندی و امتیازدهی به تیم ها ، حضور داوران زون غرب آسیا در رویدادهای بین المللی و البته توسعه فنی بیسبال ایران بیش از پیش در دسترس خواهد بود.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1647527

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بیس بال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان، ۲۸ تبعه پاکستان که به جرم ورود غیرقانونی و صید غیرمجاز در زندان به سر می‌بردند، با استفاده از رأفت اسلامی و با تعلیق بخشی از مجازات حبس آنان، آزاد و به کشور خود بازگردانده می‌شوند.

غریب آبادی افزود: در چارچوب توافقات به عمل آمده با پاکستان، برخی اتباع ایرانی زندانی در این کشور نیز آزاد خواهند شد و این فرایند میان دو کشور تا تعیین تکلیف تمامی افراد بازداشتی در ایران و پاکستان، ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6095301

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران