Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بخش‌های جدید بیمارستان حضرت زینب(س) اروندکنار با هزینه‌کرد 70میلیارد ریالی افتتاح شدند.

به گزارش خبرنگار آریا از آبادان؛دکتر سید محمد محمدی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان در آیین افتتاح بخش‎های جدید این بیمارستان اظهار کرد: به همت تلاشگران دانشگاه علوم پزشکی آبادان و حمایت وزیر محترم بهداشت، امروز شاهد افتتاح پروژه‌های بخش‌های سی‌سی‌یو، آی‌سی‌یو، اتاق عمل، اکسیژن‌ساز و سی‌اس‌آر بیمارستان حضرت زینب(س) بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: امروز شاهد آن هستیم که در بخش درمانگاهی متخصص‌های مختلف در این بیمارستان حضور دارند و پزشکان عمومی و طب اورژانس نیز به صورت 24ساعته در بیمارستان حضرت زینب(س) خدمات‌رسانی می‌کنند.


وی با اشاره به اینکه فعالیت آمبولانس برای انتقال بین‌بیمارستانی نیز در بیمارستان اروندکنار آغاز شده است، افزود: 3تخت سی‌سی‌یو و یک تخت آی‌سی‌یو به ظرفیت بیمارستان یادشده اضافه شد.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: امیدوار هستیم که با حمایت وزیر محترم بهداشت و توجه ویژه ایشان به این منطقه شاهد بهره‎‌برداری دیگر قسمت‌های بیمارستان حضرت زینب باشیم، ضمن اینکه در آینده نزدیک بیمارستان علوی آبادان نیز بهره‌برداری می‌رسد.


وی بیان کرد: در حال تجهیز کامل بیمارستان جدید علوی هستیم و بیشتر کارهای عمرانی آن به پایان رسیده و تنها کارهای پشتیبان این بیمارستان در حال تکمیل هستند.


امام جمعه اروندکنار نیز در این آیین اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که امروز خواسته‌های مردم اروندکنار در حوزه سلامت محقق شد و به مطالباتی که از دیرباز وجود داشت پاسخ داده شد.


وی خاطرنشان کرد: این اتفاق سبب می‌شود که مردم عزیز ما برای پیگیری درمان کمتر به  شهرهای اطراف عزیمت کنند و این موضوع رضایتندی شهروندان در مقوله بهداشت و درمان را بالا خواهد برد.


حجت‌الاسلام مهدی محمدی‌پور تصریح کرد: از رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان و همکاران ایشان که در این مدت کوتاه حتی فراتر از وعده‌هایشان عمل کردند نهایت تشکر را دارم.


احسان عباسپور، فرماندار ویژه آبادان نیز عنوان کرد: امروز شاهد افتتاح قسمت‌های خوبی از بیمارستان حضرت زینب(س) بودیم و این خدمت بزرگی بود که به همت مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی آبادان و مدیریت بیمارستان یادشده شکل اجرایی به خود گرفت و بنده به عنوان نماینده عالی دولت در منطقه از این زحمات تقدیر می‌کنم.


وی اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که سطح خدمات‎‌رسانی به مردم غیور، مرزدار و عزیز اروندکنار بالاتر برود و در همین راستا به دنبال توسعه سلامت در این منطقه هستیم.


فرماندار ویژه آبادان به تکمیل فاز دوم بیمارستان آیت‌‎اله طالقانی آبادان اشاره کرد و افزود: این بیمارستان نیز روزهای پایانی تکمیل شدن را سپری می‎‌کند و در آینده نزدیک شاهد افتتاح بخشی از آن هستیم.


دکتر هنگامه پروین، رئیس بیمارستان حضرت زینب نیز اظهار کرد: از فروردین امسال همت جمعی برای این افتتاح بوجود آمد و باتوجه به دستورات رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان، بخش‌‎های جدید با توجه به نیاز منطقه افتتاح شدند.
وی اضافه کرد: پیشتر بخش داخلی ما مشکل داشت و فعالیتش دچار وقفه بود اما امروز با حضور 4پزشک متخصص در حال خدمات‌رسانی است.


رئیس بیمارستان حضرت زینب(س) اروندکنار خاطرنشان کرد: اتاق‌های عمل بیمارستان امروز به صورت کامل تجهیز شده‌اند و بدون هیچ کمبودی در حال فعالیت هستند.


وی با بیان اینکه پست برق بیمارستان حضرت زینب(س) نیز با افزایش دیماند خود مشکلات قبلی را ندارد، افزود: درمانگاه نیز 3روز در هفته با حضور متخصصان داخلی، زنان، گوش و حلق و بینی، چشم، قلب و عروق و همچنین کلینیک دیابت فعال است.


دکتر پروین گفت: از دکتر محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاون توسعه مدیریت و منابع و معاون درمان این دانشگاه به خاطر حمایت‌های بی‌دریغشان از حوزه سلامت اروندکنار قدردانی می‌کنم.

 

پایان پیام./

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمارستان حضرت زینب س اروندکنار دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیمارستان حضرت زینب س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد/ علوم پزشکی: در تهران فوت کرده

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر فوت دکتر «زهرا ملکی قربانی»، پزشک طرحی در جاسک، که این روزها در فضای مجازی منتشر شده، نادرست است و وی در تهران فوت کرده است.

به گزارش مهر، انتشار خبر فوت دکتر زهرا ملکی قربانی در جاسک باعث ایجاد شایعات و نگرانی‌هایی در بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم ایشان و جامعه پزشکی، فوت این پزشک طرحی در شهرستان جاسک را تکذیب می‌کند و از رسانه‌ها و سایر افراد جامعه تقاضا دارد که اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت کنند و از انتشار اخبار کذب و شایعات خودداری نمایند.

مرحومه دکتر زهرا ملکی قربانی پزشک طرحی در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به دلیل مشکلات رفت و آمد و به درخواست خود، از بیمارستان جاسک به بیمارستان پارسیان منتقل و در آن‌جا مشغول به کار شد.

آخرین شیفت ایشان در بیمارستان پارسیان در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ بود و بعد از آن به تهران و نزد خانواده خود سفر کردند. و فوت ایشان در تهران اتفاق افتاده است.

هیچ گزارشی از درگیری و ضرب و جرح توسط بیمار یا همراهان بیمار در هیچیک از دو محل خدمت ایشان (جاسک و پارسیان) وجود ندارد. همچنین از زمان آغاز به کار ایشان در استان هیچ‌گونه مشکل کاری یا نارضایتی و شکایت یا درخواستی برای رفع مشکل از طرف نامبرده به دانشگاه مطرح نشده است؛ به همین دلیل فوت نامبرده هیچ گونه ارتباط کاری نمی‌تواند داشته باشد.

لازم به ذکر است که شیفت بعدی دکتر ملکی در بیمارستان پارسیان از تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می‌شد. بنابراین، اخبار منتشر شده مبنی بر فوت ایشان در جاسک نادرست بوده و بر اساس آخرین اخبار و گزارشات فوت ایشان در تهران مورد تأیید است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درگذشت یک پزشک زن بیمارستان شریعتی/ مرگ یا خودکشی؟ مشاور اجتماعی سازمان نظام پزشکی : خودکشی پزشکان به مرز هشدار رسیده

دیگر خبرها

  • تعیین شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • آغاز تعمیر کولر‌های گازی نیازمندان در روستا‌های آبادان
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد/ علوم پزشکی: در تهران فوت کرده
  • دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان: زهرا ملکی قربانی در تهران فوت کرده نه جاسک!
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد