Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت که مدافع فعلی این تیم با دروازه‌بان تراکتور تبریز معاوضه خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک، سیدمهدی رحمتی در نشست خبری شب گذشته (یکشنبه) این باشگاه که به مناسبت روز ورزشی‌نویسان برگزار شد، درباره شرایط تیم آلومینیوم گفت: در برنامه کوتاه‌مدت سال گذشته، تیمی در اختیارمان بود میانگین سنی 32 سال را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به صحبت‌هایی که با اعضای هیئت مدیره داشتیم، قرار شد امسال حفظ شخصیت تیمی و جایگاه قبلی و نیز کاهش میانگین سنی تیم را در برنامه داشته باشیم.

وی با اشاره به بازیکنان ورودی آلومینیوم تصریح کرد: به جز مهران موسوی و امین جهان‌کهن سایر بازیکنان ما 22 تا 25 ساله هستند و تمام نفراتی که جذب کردیم، بازی در رده‌های ملی پایه را در کارنامه دارند. کاری که ما برای سال جدید انجام دادیم، این بود که شاکله اصلی تیم سال قبل را حفظ کردیم. ما محمدزاده و قائدرحمتی را حفظ کردیم و این دو بازیکن خودشان تمایل به ماندن داشتند.

 سرمربی آلومینیوم درباره احتمال ایجاد تغییر در خط حمله این تیم بیان کرد: اگر به گلزنان سال گذشته نگاه کنید، هر سه گلزن اول لیگ خارجی هستند. با صحبت‌هایی که با مدیریت باشگاه داشتیم، تمهیداتی داریم که نقاط قوت تیم را افزایش بدهیم و این کار را به مرحله اجرا می‌رسانیم. تا امروز 65 تا 70 درصد کار را در نقل‌وانتقالات پیش بردیم و تمرینات‌مان را زودتر از سال گذشته آغاز کردیم. حداکثر دو یا سه بازیکن دیگر جذب می‌کنیم که در خط جلو به ما اضافه می‌شوند.

رحمتی در مورد موضوع سقف قراردادها در فوتبال ایران که در روزهای اخیر مطرح شده است، عنوان کرد: با توجه به قراردادهای دو ساله‌ای که از سال قبل داشتیم، سقفی برای تیم‌مان مشخص کردیم که به هیچ وجه از آن سقف بالاتر نزدیم و از اصول‌مان کوتاه نیامدیم. چند بازیکن هم درخواست‌های بالایی داشتند که مصمم روی حرف‌مان ایستادیم و به خواسته برخی‌ها تن ندادیم.

مدیرعامل آلومینیوم: تمام پیشنهادهای نجومی را رد کردیم

«اولین قراردادی که در فوتبال ایران زیر ذره‌بین رفت، قرارداد من با استقلال بود.»، وی ضمن بیان این جمله اظهار داشت: روزی که قراردادم را بستم، به فدراسیون رفتم و کفاشیان، عزیز محمدی و علیپور قراردادم را تأیید کردند. رقم مندرج در آن 350 میلیون تومان بود. صادقانه می‌گویم آن سال رقم قرارداد من 350 میلیون نبود و بسیاری از بازیکنان دیگر، در آن سال سقف قرارداد را دور زدند.

سرمربی آلومینیوم با بیان اینکه باشگاه‌ها با توجه به هدف‌گذاری خود، مطمئناً سقف قرارداد را دور خواهند زد، خاطرنشان کرد: ما به‌عنوان باشگاه آلومینیوم، از سقف قراردادی که فدراسیون و سازمان لیگ تأیید کرده است، ضرر خواهیم کرد، چون بقیه این موضوع را رعایت نمی‌کنند.

رحمتی راجع به دلایل جدایی پوریا آریاکیا و رامتین سلیمان‌زاده از آلومینیوم گفت: هر دو بازیکن زحمات زیادی برای تیم کشیدند و واقعاً طرفداران آلومینیوم، این دو بازیکن را دوست داشتند. آنها سال گذشته خیلی به ما کمک کردند. این نفرات روز اول درخواست افزایش قرارداد داشتند و به همین دلیل با هر دو بازیکن صحبت کردم. بار اولی که با هم حرف زدیم، قرار شد آریاکیا به من خبر بدهد. سلیمان‌زاده هم وقتی صحبت های مرا شنید، گفت اشکالی ندارد و من فصل بعد در تیم می‌مانم.

وی در ادامه بیان کرد: چند روز بعد در تهران بودیم که مدیرعامل باشگاه به من اعلام کرد سلیمان‌زاده نامه‌ای به باشگاه ارسال کرده که به دلیل مشکلات خانوادگی نمی‌تواند در اراک زندگی کند. من دوباره با این بازیکن تماس گرفتم. علی‌رغم میل باطنی و به‌خاطر اینکه شرایط تیمم به‌هم می‌ریخت، پیشنهاد افزایش قرارداد و حتی تمدید قرارداد دو ساله را به این بازیکن ارائه کردم.

معاوضه 2 بازیکن آلومینیوم اراک و مس رفسنجان

سرمربی آلومینیوم اراک تصریح کرد: با این صحبت‌ها قرار شد سلیمان‌زاده در تیم ما بماند و مکالمه ما خیلی خوب به پایان رسید، اما دوباره صبح فردا این بازیکن اعلام کرد نمی‌تواند در اراک بماند. بار اولی که سلیمان‌زاده را دیدم، در ورزشگاه کارگران حدود سه ساعت با او صحبت کردم، اما به هر حال حتماً قسمت نبود که این بازیکن در تیم ما بماند. با آریاکیا هم تماس گرفتم و او گفت پیشنهاد دارم. من گفتم شرایط را برای ماندن در آلومینیوم فراهم می‌کنیم، اما او دو روز بعد باز هم درخواست جدایی داد.

رحمتی با تمجید از سنگربان فصل گذشته آلومینیوم عنوان کرد: حسین پورحمیدی یکی از ارکان اصلی خط دفاع ما در فصل گذشته بود و یکی از بهترین گلرهای ایران محسوب می‌شود. وقتی دیدم آریاکیا علی‌رغم میل باطنی‌ام قصد جدایی از تیم را دارد، درخواست معاوضه این بازیکن با پورحمیدی را مطرح کردیم. باشگاه آلومینیوم مقرراتی دارد و نمی‌توانیم پا روی برخی مسائل بگذاریم.

وی شاگردانش را در تیم آلومینیوم ستود و خاطرنشان کرد: بازیکنان خیلی خوبی داریم که شاید از نظر مبلغ قرارداد در قبال آنها اجحاف شده باشد و حق آنها خیلی بیشتر از این‌هاست. نمونه این بازیکنان، محمد علی‌نژاد است که پیشنهادات خیلی خوبی داشته و قراردادش خیلی پایین‌تر از بازیکنان دیگر است، اما او به امضای خودش پایبند بود. باید یاد بگیریم به امضایی که می‌زنیم، تعهد داشته باشیم.

سرمربی آلومینیوم در مورد نفرات جذب شده تیمش اظهار داشت: ساعت‌ها برای جذب محمدجواد کیا با کادر فنی و مدیرعامل باشگاه صحبت کردیم. او را در 17 سالگی در لیگ قهرمانان آسیا به زمین فرستادم و در پدیده به احسان حسینی میدان دادم. بدون شک به این نفرات اعتقاد دارم که جذب تیم شدند. سعی کردیم امسال میانگین سنی را کاهش بدهیم و به جوان شدن تیم کمک کنیم. مطمئن باشید این نفرات در کوران بازی‌ها به ما اضافه می شوند. از تیمی که در فینال حذفی برای ما بازی کرده‌اند، آریاکیا و سلیمان‌زاده از جمع ما جدا شده‌اند.

سرپرست آلومینیوم: روی حساب و کتاب هزینه کردیم

 رحمتی درباره معاوضه پورحمیدی و آریاکیا گفت: ما این پیشنهاد را ارائه کردیم و توافقنامه ای بین دو باشگاه امضا شده است. اگر اتفاقی رخ ندهد، این معاوضه انجام خواهد شد.

وی راجع به مشکلات آلومینیوم در اواخر فصل گذشته لیگ برتر تصریح کرد: یکی از نواقص تیم ما، نداشتن بازیکن جوان بود، چون فصل گذشته دست‌مان روی نیمکت کمی بسته بود. شاید اگر دست ما در فینال جام حذفی باز بود، شرایط‌مان کمی بهتر بود. با این حال از حالا به این فکر هستیم که نقاط ضعف تیم در 30 دقیقه پایانی فینال جام حذفی را برطرف کنیم. مطمئناً برای جذب سه بازیکن آخر وسواس بیشتری به خرج می‌دهیم که در جریان بازی‌ها به ما کمک کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سید مهدی رحمتی تیم فوتبال آلومینیوم اراک سید مهدی رحمتی تیم فوتبال آلومینیوم اراک سرمربی آلومینیوم آلومینیوم اراک سقف قرارداد سلیمان زاده دو بازیکن فصل گذشته صحبت ها تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود

رئیس اداره هوشمندسازی ترافیک اداره کل مطالعات و برنامه‌ریزی حمل‌ونقل و ترافیک شهری معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: در حوزه حمل‌ونقل از مدل مشارکت استقبال و هفته آینده دو قرارداد همکاری در قالب همین مدل امضا می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فرزاد قریشی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در برنامه پنجشنبه‌های فناور (فصلی نو در حمایت از زیست بوم فناوری)، ارزش آفرینی از دارایی‌های دیجیتال در حوزه‌های حمل‌ونقل و ترافیک، اصفهان کارت اظهار کرد: داده‌ها در حوزه حمل‌ونقل آن هم در حوزه مدیریت شهری از مهم‌ترین بخش‌ها است.

وی افزود: از این داده‌ها به نحو احسن نمی‌توانیم استفاده کنیم و این نقص وجود دارد، اما راهکار حل چالش این است که داده به‌صورت عام در اختیار تمام استفاده کنندگان قرار گیرد.

رئیس اداره هوشمندسازی ترافیک اداره کل مطالعات و برنامه‌ریزی حمل‌ونقل و ترافیک شهری معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه همیشه سعی کردیم داده‌ها را به صورت باز در اختیار بخش‌های مختلف قرار دهیم و از سوی دیگر با مجموعه‌هایی که داده در حوزه حمل‌ونقل دارند، همکاری کنیم، گفت: دو سال پیش تفاهم‌نامه ای را با مسیریاب نشان امضا کردیم، بر اساس این همکاری هر گونه اطلاعاتی که نیاز دارند در اختیار آنها قرار دادیم و مقرر شد آن‌ها هم در راستای روان سازی ترافیک با مدیریت شهر همکاری کنند.

قریشی با اشاره به چهار سیاست کلی در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک تصریح کرد: در همه حوزه‌ها داده‌هایی داریم که می‌توان برای رسیدن به این اهداف از آن استفاده کرد.

وی با اشاره به چالش‌ها و نیازهای این بخش افزود: برای نمونه برای مکان‌یابی دوربین ثبت تخلفات سرعت در سطح شهر و بهینه‌سازی موقعیت در راستای کاهش هزینه‌ها داده‌هایی موجود است که شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند برای تحقق این نیاز به ما کمک کنند.

رئیس اداره هوشمندسازی ترافیک اداره کل مطالعات و برنامه‌ریزی حمل‌ونقل و ترافیک شهری معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: تبلیغات در محیط‌ها و المان‌های ترافیکی سطح شهر از دیگر موضوعاتی است که می‌توانید در راستای افزایش بهره وری و درآمد به کمک مدیریت شهر بیایید.

قریشی گفت: در حوزه حمل‌ونقل از مدل مشارکت استقبال می‌کنیم، هفته آینده دو قرارداد همکاری در قالب همین مدل امضا می‌کنیم، اگر شرکت‌های دانش‌بنیان پیشنهادی داشته باشند که از نظر شهری و اقتصادی برای مدیریت شهر و حوزه حمل‌ونقل مؤثر و کمک رسان باشد از آن استقبال می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اصفهان نخستین حوزه حمل‌ونقل شهری در کشور بود که حمایت از استارتاپ ها و شرکت‌های دانش‌بنیان را آغاز کرد، البته این حمایت برکات بسیاری به همراه داشت که مدل مشارکت بخشی از همین روند است.

رئیس اداره هوشمندسازی ترافیک اداره کل مطالعات و برنامه‌ریزی حمل‌ونقل و ترافیک شهری معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: در این راستا با معاونت علمی ریاست جمهوری نیز توافق کردیم که آن‌ها هم از طرح‌های دانش‌بنیان حمایت کنند، البته سعی کردیم برای مجموعه‌های نوپا دانش‌بنیان که رزومه ندارند اما دارای گروه‌های خلاق هستند، راه حلی پیدا کنیم تا برای همکاری زودتر به نتیجه برسیم.

کد خبر 747851

دیگر خبرها

  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • استقبال از «مدل مشارکت» در حوزه حمل‌ونقل/ هفته آینده ۲ قرارداد همکاری مشارکت امضا می‌شود
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • آندرتیکر قراردادی جدید با WWE امضا کرد
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم