Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:01:38 GMT

هشدار به صهیونیست ها درباره یورش به مسجد الاقصی

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۴۴۵۰

هشدار به صهیونیست ها درباره یورش به مسجد الاقصی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «محمد حماده» سخنگوی جنبش حماس در قدس اشغالی، تأکید کرد که اصرار رژیم اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست برای یورش به مسجد الاقصی در روز یکشنبه، اقدامی تحریک آمیز و تشدید خطرناک تنش‌ها قلمداد می‌شود.

حماده در یک نشست خبری، سران رژیم اشغالگر را مسئول عواقب این یورش‌ها دانست و به شهرک نشینان متجاوز و غاصب صهیونیست درباره عواقب حملات مکرر آنها به مسجد الاقصی هشدار داد و تأکید کرد که مردم فلسطین همیشه مدافع مسجد الاقصی و اماکن مقدس اسلامی و مسیحی در قدس اشغالی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد حماس تصریح کرد: برنامه ریزی های رژیم اشغالگر علیه مسجد الاقصی به مرحله خطرناکی رسیده است که تداوم همبستگی و آماده باش ملت فلسطین را اقتضا می‌کند تا همچنان دفاع از قدس و مسجد الاقصی در سطح فلسطینی، عربی و اسلامی در صدر اولویت‌ها باقی بماند.

محمد حماده در پایان از ملت فلسطین در کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ خواست تا برای مقابله با توطئه یهودی سازی صهیونیست‌ها، در مسجد الاقصی حضور گسترده داشته باشند و در آن اعتکاف کنند.

به گفته منابع محلی، شهرک نشینان صهیونیست قصد دارند با حمایت نظامیان اشغالگر امروز یکشنبه به مصلای «باب الرحمه» در مسجد الاقصی یورش ببرند و در آن آئین تلمودی اقامه کنند که این موضوع با هشدار گروه‌های مختلف فلسطینی و صدور فراخوان برای مقابله با آن مواجه شده است.

کد خبر 5529542

منبع: مهر

کلیدواژه: جنبش حماس مسجدالاقصی رژیم صهیونیستی روسیه رژیم صهیونیستی اوکراین ایالات متحده امریکا ناتو فلسطین ایران عراق سوریه ترکیه لبنان مسکو جو بایدن عربستان سعودی مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ فیلم

شماری از شهرک نشینان صهیونیست امروز سه شنبه به مسجدالاقصی تعرض کردند.

به گزارش مشرق، امروز سه شنبه شماری از شهرک نشینان صهیونیست با حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.

بنابر اعلام منابع فلسطینی، شهرک نشینان صهیونیست در این تعرضات اقدام به برگزاری مناسک تحریک آمیز تلمودی کردند.

در همین رابطه، وزارت اوقاف فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کردند میزان تعرضات صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی طی یک هفته اخیر همزمان با عید یهودی پسح، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایشی ۲۶ درصدی داشته است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ فیلم
  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • حمله صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • یورش صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • روز ۲۰۵ طوفان‌الاقصی|بمباران مرکز نوار غزه و جنوب لبنان