Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه با اشاره به سالروز بزرگ‌ترین جنایت تاریخ بشر توسط آمریکا گفت: مورد اصابت قراردادن هواپیمای مسافربری ایران مصداق و عینیت بارز حقوق بشر آمریکایی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار عباس غلامشاهی‌ فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت و نکوداشت یاد و خاطره شهدای ایرباس اظهار داشت: 34 سال پیش در 12تیرماه بزرگ‌ترین فاجعه هولناک  و جنایت در تاریخ بشری به وقوع پیوست که قطعا بر پیشانی استکبار جهانی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 290 مسافر و خدمه بی‌گناه و مظلوم که هیچ موضوعیتی در خصوص جنگ و نبرد نداشتند توسط ناو وینسس آمریکایی مورد هدف قرار گرفتند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه این فاجعه ننگین قطعا باعث روسیاهی سردمداران و نظامیان آمریکایی شده است، تصریح کرد: کارشناسان و تمامی کسانی که الفبای ناوبری هوایی و دریایی می دانند، اذعان می‌کنند که ساده‌ترین کار، شناسایی هواپیمای مسافربری از هواپیمای جنگی است.

غلامشاهی ادامه داد: ناو پیشرفته وینسس آمریکا به سیستم پیشرفته کشف، رهگیری و ردیابی مجهز بود که امکان شناسایی 100 هدف را داشته است.

امام‌ جمعه سمنان: ادعای حقوق بشری سلطه‌گران "فکاهی" استسازمان‌های حقوق بشری نسبت به تعدی استکبار جهانی در دنیا حساس باشندقاضی‌زاده: نهادهای حقوق بشری برای احقاق حقوق جانبازان شیمیایی کاری نکردندبرای تبیین نقض حقوق بشر آمریکایی از هیچ‌گونه اقدامی دریغ نمی‌کنیم

وی افزود: پس از مورد هدف قراردادن هواپیمای مسافری به دروغ ادعا کردند که هواپیمای F14 در ایران مورد اصابت موشک قرار گرفت.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: جسم‌های تکه تکه شده بیش از 66 کودک زیر 12 سال و 55 زن بی گناه در چنین روزی بر روی آب‌های نیلگون خلیج فارس شناور شد.

غلامشاهی تشویق کارکنان و دادن مدال افتخار به کاپیتان ناو وینسس را از دیگر جنایت‌های آمریکایی‌ها دانست و افزود: امروز آمده‌ایم تا ادعای دروغین سردمداران به ظاهر حقوق بشر را افشا کنیم تا عالمیان به ویژه ‌نسل جوان ایران غیور بدانند که  این اتفاق مصداق و عینیت بارز حقوق بشر آمریکایی است.

وی تاکید کرد: این اتفاق داستان‌سرایی و رجز‌خوانی نیست بلکه واقعیتی است که در طول تاریخ نسل به نسل باید گفته بشود و عجیب‌تر این است که 5 کشور دیگر هم با سند و مدرک از این جنایت آسیب دیده‌اند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه ما ملت شهادت و پیرو مکتب امام حسین(ع) هستیم، خاطر نشان کرد: فریاد دادخواهی مظلومان را به همه دنیا می رسانیم و به جوانان اعلام می کنیم که این گوشه ای از خباثت آمریکایی‌هاست.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه حقوق بشر آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است

ایسنا/زنجان نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: کسی که برای امرار معاش خود تلاش می‌کند به مصداق جهاد با دشمن است؛ چرا که فقر یکی از بزرگترین دشمنان به شمار می‌رود.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) در مراسم گرامی‌داشت روز کار و کارگر که در معدن انگوران برگزار شد، با بیان اینکه تلاشی که برای آسایش جامعه انجام می‌شود در روشن شدن چراغ زندگی افراد موثر است و در دین اسلام ارزش دارد، اظهار کرد، اظهار کرد: کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و رونق و شکوفایی اقتصادی قرار دارند و تلاش‌های آن‌ها بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه نگاه به کار و کارگر در دنیا براساس منفعت اقتصادی و نظام سرمایه‌داری است، عنوان کرد: در اسلام، کار و تلاش از کرامت خاصی برخوردار بوده و بر اساس فرمایش قرآن، پیامبر و ائمه اطهار (ع)، بالاترین و بهترین دریافت و برداشت انسان در دنیا تلاش است.

خاتمی خاطرنشان کرد: مسئولان وظیفه دارند از زحمات این افراد قدردانی کنند و با تضمین امنیت شغلی، در راستای ایمنی محیط کار و ارتقای مهارت‌های شغلی بکوشند.

در ادامه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه معادن سهم بسزایی در ایجاد اشتغال دارند، اظهار کرد: ۲۳ درصد از سهم توسعه، عمران و آبادانی حقوق دولتی معادن به استان زنجان تخصیص یافته است و در  این راستا سال گذشته بالغ بر ۱۵ هزار میلیارد ریال حقوق دولتی از معادن استان وصول شده است.

مجید گلشنی‌منفرد تصریح کرد: مطابق تبصره ۶ ماده ۱۴ قانون معادن باید ۱۵ درصد از حقوق دولتی وصول شده به استان، برای ایجاد رفاه و توسعه با اولویت‌بخشی که معدن در آن واقع شده اختصاص یابد که بر این اساس باید ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن سال گذشته به استان تخصیص می‌یافت، در حالی‌که هم اکنون شاهد اختصاص فقط ۵۳۰ میلیارد ریال به استان هستیم که پس از پیگیری‌های مکرر استاندار زنجان محقق شد.

وی تصریح کرد: این میزان تخصیص یافته تنها ۲۳ درصد از سهم توسعه و آبادانی حقوق دولتی معادن به استان است.

گلشنی اظهار امیدواری کرد: با تشدید پیگیری‌ها و وصول کامل سهم استان در این بخش، شاهد افزایش فعالیت‌های عمرانی و آبادانی شهرها و روستاهای مناطق معدنی استان باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به تخصیص ۴۶۵ میلیارد ریال به شهرستان ماهنشان، عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۸۵ درصد از میزان تخصیص یافته به استان، جهت توسعه و آبادانی شهرستان ماهنشان اختصاص یافته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه گفت: در استان ۲۰۲ معدن فعال و ۱۶۵ معدن غیرفعال داریم که دلیل اصلی غیرفعال بودن این معادن، اکتشاف نادرست و استفاده نکردن از ذخیره کامل معادن بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز