Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور از اعزام ۸ تیم محب از محلات، جمعیت همیاران سلامت روان و تیم استانی جهت ارائه خدمات روانی و اجتماعی به مناطق زلزله دیده استان هرمزگان خبر داد.

بهزاد وحیدنیا در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، در خصوص اقدامات روانی اجتماعی بهزیستی استان هرمزگان به مناطق زلزله‌زده، به ارائه گزارشی پرداخت و اظهار کرد: در روز اول وقوع زلزله، ۲ تیم محب از بندر خمیر و بندر لنگه به منطقه اعزام شدند و در مجموع تا این لحظه ۸ تیم محب از محلات، جمعیت همیاران سلامت روان در قالب تیم‌های استانی جهت ارائه خدمات روانی و اجتماعی به منطقه اعزام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در حال حاضر روانشناسان در مجاورت خانواده‌هایی که اعضای خانواده‌شان را از دست دادند و همچنین افراد متاثر از حادثه مستقر شده و کمک‌های اولیه روانشناختی را ارائه می‌کنند.

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه تیم‌های محب اعزام شده به همراه تیم ارزیاب، ارزیابی نیازهای اولیه و شناسایی مشکلات را انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر اولویت با کمک‌های امداد و نجات و اسکان افراد است و فشارهای روانی ناشی از شرایط محیطی (گرما) نیز مزید بر علت است؛ به عبارتی آنچه اکنون در اولویت است این است که گمشدگان پیدا شوند و به آسیب‌دیدگان نیز کمک شود و افراد علاوه بر استرس‌ها و نگرانی‌های ناشی از حادثه، فشار روانی ناشی از گرمای زیاد را هم تجربه می‌کنند.

به گفته وحیدنیا همچنین، جلسات آموزشی و آماده‌سازی تیم‌های تکمیلی فردا در استان برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: زلزله در هرمزگان ، تیم محب ، خدمات روانی و اجتماعی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: زلزله در هرمزگان تیم محب خدمات روانی و اجتماعی تیم محب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در هرمزگان+ فیلم

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت :امروز پنجشنبه در سطح استان رگبار باران و رعد و برق گاه تگرگ و تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود و موجب آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها خواهد شد. 

طی روز جمعه نیز در استان بویژه در مناطق شرقی رگبار پراکنده باران و رعد و برق مورد انتظار است و احتمال تقویت نقطه‌ای بارش‌ها نیز محتمل خواهد بود. 

توصیه می‌شود از قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی، صعود به مناطق مرتفع و چرای دام در ارتفاعات اجتناب شود.

ناپایداریی‌های جوی و دریایی استان تا روز جمعه در استان تداوم خواهد داشت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • دانلود آهنگ مست عشق علیرضا قربانی + متن
  • ۶ استان کشور متاثر از بارش‌های امروز
  • تقدیر معاون استاندار زنجان از گروه‌های جهادی
  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • بارش باران در هرمزگان+ فیلم
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم