Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: در پی اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، واحدهای پرورش دام و طیور با پرداخت تسهیلات ویژه سرمایه در گردش حمایت می‌شوند و پرداخت این تسهیلات با توجه به شناور بودن تا زمانی که اعتبار سرمایه در گردش وجود دارد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این تسهیلات به دامداران دارای دام‌های هویت‌دار و پلاک‌کوبی شده اختصاص یافته و متناسب با ظرفیت فعالیت متقاضی قابل تصویب است که با هدف کمک به تأمین نقدینگی دامداران برای تهیه نهاده‌های دامی از مراکز توزیع معرفی شده از سوی جهاد کشاورزی در اختیار بهره‌برداران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی خاطرنشان کرد: تاکنون یک هزار و ۱۴۵ نفر برای دریافت تسهیلات طرح حمایتی سرمایه در گردش دام و طیور در سامانه سیتا ثبت نام کرده‌اند که بیش از یکصد نفر از این بهره‌برداران موفق به دریافت ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات شده و مابقی در حال تشکیل پرونده هستند.

وی اظهار کرد: دامداران شهرستان با ثبت نام در سامانه سیتا نسبت به تأمین سرمایه در گردش نهاده‌های دامی خود اقدام و پس از دریافت برگه ثبت‌نام و بررسی توسط جهاد کشاورزی به بانک کشاورزی شهرستان معرفی شوند.

کد خبر 5529613

منبع: مهر

کلیدواژه: جهرم تسهیلات بانکی وزارت جهاد کشاورزی بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی کنکور مشهد ویروس کرونا آمار کرونا بیرجند ایلام سنندج کنکور سراسری سرمایه در گردش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

 
به گزارش تابناک، خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم رونمایی از برات الکترونیک اظهار کرد: سال قبل سرمایه بانک های تحت مدیریت دولت  به بیش از ۲۷۰ همت رسیده است. همچنین در سه سال اخیر به میزان قابل توجهی به سرمایه بانکهای دولتی افزوده شده است.

وی گفت:مجموعا ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد، در دولتهای قبل فقط ۵۴ همت از اموال مازاد بانکها فروخته شده بود، بر این اساس امیدواریم با توجه به مصوبه هیأت وزیران در سال جاری شاهد رشد بیشتری نسبت به موضوعاتی از قبیل واگذاری اموال مازاد بانکها باشیم.

خاندوزی عنوان کرد:سال قبل سهم تسهیلات خرد خانوار به ۱۹ درصد درسیده و تا امروز ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • برات الکترونیک زنجیره تامین مالی رونمایی شد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران