Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در گمرک بوالخیر و دیر در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز طی اقدامات اطلاعاتی انواع کالای قاچاق شامل لوازم آرایشی، پارچه و تجهیزات مخابراتی را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: با هوشیاری مأموران پلیس گمرک طی بازرسی دقیق هزار و ۷۵۰ کیلوگرم گردو خارجی مازاد بر لیست ۹۷ قلم کالای مجاز همراه ملوان و شش دستگاه تجهیزات زیرساخت شبکه، ۲۷ دستگاه یو پی اس، ۲۰ عدد باطری بزرگ یو پی اس، ۲۰ عدد راک ۲ متری، ۲۳ عدد ریل دستگاه یو پی اس، ۴۰ هزار و ۳۲۰ عدد ظروف شیشه‌ای، شش بطری پنج لیتری ژل ناخن، ۲۷ هزار و ۹۰۰ عدد درب ظرف ژل، ۳۰ هزار عدد برس لاک و ژل، ۱۲ شیشه ژل لاک ناخن، ۳۰ عدد باطری اسکوتر و ۲۰۰ طاقه پارچه خارج از لیست ۹۷ قلم کالای مجاز همراه ملوان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اقلامی که مغایر با ابلاغیه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بود با حضور نماینده گمرک بررسی، شمارش و به منظور اعمال ماده ۱۰۴ قانون امور گمرکی ضبط و تحویل مرجع قضائی ذی صلاح شد.

سردار سوسنی با بیان اینکه در این رابطه دو نفر شناسایی و دستگیر شده‌اند گفت: برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ارزش محموله توقیفی ۱۴۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر در پایان خاطر نشان کرد: پلیس برخورد قاطعانه با اخلال‌گران در نظام اقتصادی را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است و انتظار می‌رود هموطنان عزیز در صورت مشاهده قاچاق کالا با شماره گیری سامانه ۱۱۰ پلیس را در این مأموریت یاری کنند.

کد خبر 5529622

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر نیروی انتظامی قاچاق بوشهر زلزله هرمزگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه زمین لرزه خراسان رضوی کنکور مشهد ویروس کرونا آمار کرونا بیرجند ایلام سنندج کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۵۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی افزود: در اجراى طرح تشدید مبارزه با کالاى قاچاق، ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودروهاى عبوری در محورهاى مواصلاتی به یک دستگاه کامیون بنز حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۰۰ کیسه ۲۵ کیلویی انواع غذاى ماهى و آبزیان خارجى قاچاق به وزن ۱۰ تن را کشف کردند و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه قاچاق کالا همواره ضربه سنگینی را به اقتصاد کشور وارد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و موارد مشابه مراتب را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

دیگر خبرها

  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • تعیین تکلیف ۱۸ هزار و ۸۳۵ ردیف کالا در حوزه گمرکات و اموال تملیکی
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام