Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، تشخیص تست های خطای دید در بهترین مواقع دشوار هستند، اما این اشتباه دیداری خاص از هنرمند اوکراینی، اولگ شوپلیاک، بسیاری از مردم را کاملا مسحور کرده است. توهم نوری گیج کننده ای که مشاهده می کنید باعث شده است که بسیاری از مردم به فکر فرو روند. تنها دو درصد از مردم می توانند آن را کامل تشخیص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصویر زنی را با موهای پرپشت و موج دار و لباسی زیبا نشان می دهد که انگار در حال صحبت با تلفن لبخند می زند.  4 زن در این تصویر بیابید . . . . . . .   پاسخ تست: 

در حالی که شناسایی اولین زن آسان است، یافتن سه زن دیگر کمی دشوارتر است

زن دوم را می توان کجا دید؟ این زن همان دست زن اصلی است و به نزدیک گونه اش نگاه می کند.

پیدا کردن بانوی سوم نیاز به نگاه دقیق تری دارد. وقتی به زن کوچک روی بازوی راست بانوی اصلی نگاه می کنید، او را خواهید دید.

برای دیدن زن سوم باید به نیمرخ کناری نگاه کنید. به همین دلیل در ابتدا تشخیص آن کمی دشوارتر است، اما می توانید بینی را که به سمت چپ نقاشی اشاره می کند، ببینید.

حالا دیگر راحت تر می توانید چهارمین و آخرین زن را مشاهده کنید.

متوجه خواهید شد که روی شکم اولین زن یک جفت لب است. این قسمت کل چهره یک زن را نشان می دهد.

اولگ در وب‌سایت خود بیان می‌کند که این تصویر را که یک «ترکیب نمادین» است، برای «بهبود موضوع محبوب» تست خطای دید یا توهم نوری کشیده است.

منبع: روزیاتو

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بینایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ کارگردان فیلم مستند «از اراک تا تل‌آویو» در مراسم اکران این فیلم گفت: مستند «از اراک تا تل‌آویو» روایت اجتماعی از مردم اراک در شب عملیات جمهوری اسلامی ایران در دفاع از خود مقابل رژیم سفاک و متجاوز صهیونیستی است و فیلم تلاش می‌کند روایت مستند از تنوع اجتماعی مردم اراک و احساس شور، نشاط، غیرت و اقتدار را به نمایش بگذارد.
حاج محمدحسینی با بیان اینکه فیلم با روایتی هنری تلاش می‌کند این رشور و شعف را به زبان هنر نشان دهد، افزود: زمان مستند ۱۸ دقیقه است و از زمان حمله تا ساخت این مستند حدود هفت روز طول کشید و عوامل حوزه رسانه به صورت شبانه‌روز و جهادی کار کردند.
او گفت: فیلم تلاش کرده تا نگاه اجتماعی داشته باشد و با این نگاه این اتفاق تاریخی که برای اولین بار جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل حمله کرد را به نمایش بگذارد.

کارگردان فیلم مستند «از اراک تا تل‌آویو» این مستند را از این جهت حائز اهمیت دانست که نتانیاهو شهر اراک را تهدید کرده بود و این فیلم سعی کرده تا نگاه مردم اراک به این تهدید را نشان دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • ادعای معاون رئیسی درباره مهاجرت ایرانیان | چرا پلیس وارد بحث مهاجرت شد؟
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • ببینید | ادعای عجیب معاون رئیسی درباره مهاجرت مردم از ایران
  • کسانی که کینه‌ای هستند، بخوانند
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • ببینید | ادعای جدید ابراهیم رئیسی در حضور مردم درباره ساخت مسکن
  • اکران فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند