Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۸۰ ویژه برنامه مختلف گرامیداشت هفته ازدواج در ۲۶ شهرستان استان از سوی این اداره‌کل برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا- ادهم کرد زابلی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ازدواج اظهارداشت: ویژه برنامه های گرامیداشت هفته ازدواج در سیستان و بلوچستان به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا ۲ سال وقفه افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: راه اندازی‌ خانه‌های جوان از سال ۹۷ در سیستان و بلوچستان آغاز شده و تا کنون ۱۹ خانه جوان در این استان در حال ساخت بوده و تعدادی از این خانه های جوان افتتاح شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: تا سال ۹۳ تنها سه سمن در حوزه جوانان در استان فعال بود که هم‌اینک شاهد فعالیت ۲۶۰ سمن در این حوزه هستیم.

وی تاکید کرد: با برون سپاری و تفویض امور به سمن‌ها بستری برای فعالیت‌های اجرایی و مدیریتی ایجاد می‌شود که در توانمند سازی حوزه جوانان نقش مؤثری دارد.

کرد زابلی تصریح کرد: میانگین سن ازدواج در بین مردان سیستان و بلوچستان ۲۵ است.

وی اظهارداشت: ۲۷ هزار و ۴۸۱ واقعه ازدواج و حدود ۲ هزار و ۹۸۹ واقعه طلاق در سال ۱۳۹۹ در سیستان و بلوچستان به قوع پیوسته است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: پارسال ۲۸ هزار و ۸۲۹ واقعه ازدواج و بیش‌از سه هزار و ۱۰۲ واقعه طلاق در این استان به ثبت رسیده است.

وی بیان کرد: ۵۸۳ کارگاه آموزشی ازدواج در ۲۶ شهرستان سیستان و بلوچستان با اعتبار ۴۶ میلیون تومان توسط اداره ورزش و جوانان این استان به طور رایگان برگزار شده است.

کرد زابلی افزود:۲۴۳ سری جهیزیه از طریق مجمع خیران سلامت پارسال در بین جوانان نیازمند سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

وی اظهارداشت: هشت مرکز مشاوره ازدواج توسط اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در شهرهای مختلف این استان راه‌اندازی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ۳۴ مورد کلیپ، محتوایی در خصوص ازدواج توسط این اداره‌کل تهیه و منتشر شده است.

وی بیان کرد: امسال بیش‌از ۲۷ هزار نفر برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه وام ازدواج در بانک‌های عامل نام‌نویسی کرده‌اند.

کرد اظهارداشت: برگزاری کارگاه مشاوره ازدواج در ۲۶ شهرستان سیستان و بلوچستان،برگزاری جشن وصال، ترویج فرهنگ ازدواج آسان از طریق رسانه و فضای مجازی،برگزاری ستاد ساماندهی  ازدواج و برگزاری ۷۰ کارگاه آموزشی از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت هفته ازدواج در این استان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گرامیداشت هفته ازدواج سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • گرامیداشت روز معلم
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد