Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه به شرح زیر اعلام کرد:

با توجه به شکایت حمید بوحمدان از باشگاه تراکتورتبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۳ میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۹۷ میلیون و ۱۱۲ هزار و ۲۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به مبلغ یک میلیارد و ۴۱۱ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

درپی شکایت باشگاه ایران خودرو از باشگاه استقلال تهران مبنی بر غرامت آموزش علیرضا رضایی، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به مبلغ یک میلیارد ریال قرار رد صادر کرد.

در پرونده شکایت کوروش ملکی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۷ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

با توجه به شکایت میثم کریمی از باشگاه رایکا بابل این باشگاه به پراخت مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۲۶ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود. 

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها تراکتورسازی باشگاه استقلال تیم فوتبال مس رفسنجان تیم فوتبال پیکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی باشگاه استقلال تیم فوتبال مس رفسنجان تراکتورسازی باشگاه استقلال تیم فوتبال مس رفسنجان تیم فوتبال پیکان میلیون ریال بابت مبلغ یک میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۵۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟