Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@09:32:11 GMT

سرپرست جدید فرمانداری کرمانشاه معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۵۵۲۶

سرپرست جدید فرمانداری کرمانشاه معرفی شد

آیین معارفه «ابراهیم رحیمی زنگنه» سرپرست جدید فرمانداری کرمانشاه و تکریم «فضل الله رنجبر» فرماندار پیشین با حضور استاندار و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، آئین تکریم «فضل الله رنجبر» فرماندار سابق و معارفه «ابراهیم رحیمی زنگنه» فرماندار جدید شهرستان کرمانشاه امروز یکشنبه با حضور استاندار و جمعی از مسئولان در استانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضل الله رنجبر در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) در شهدا، اظهار داشت: ۳ هزار و ۱۳۰ روز در کسوت فرمانداری کرمانشاه بودم که در طی این مدت در خدمتگزاری به مردم لحظه ای درنگ نکردم.

فرماندار سابق کرمانشاه افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم دارایی و حل مشکلات مردم مهمترین اصل نظام به حساب می آید.

وی خاطر نشان کرد: آنچه در طول دوران خدمت مرا رنج داد فرصت سوزی در حوزه های مختلف بود لذا از مدیران درخواست دارم هیچگاه اجازه فرصت سوزی ندهند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب امید و امیدواری را کلید واژه می‌داند که در عصر کنونی مورد نیاز است لذا تلاش کردم که این مدت پاسخگوی مردم باشم و اعلام کنم ما مدیران و خادمان مردم باید تمام هم و غم مان برای مردم باشد نه برای بنگاه های شخصی و خصوصی.

وی بیان داشت: شهادت می دهم خدماتی که در طول سال های گذشته در کرمانشاه انجام شد خدمات نظام بود و ارتباطی با دولت ها نداشت.

وی مردم کرمانشاه را مردمی صبور و لایق خدمت معرفی کرد و اظهار داشت: بزرگترین افتخارم طی دوران خدمت دیدار و سرکشی از خانواده شهدا بود چرا که چشم و چراغ مملکت هستند.

رنجبر در ادامه به ارائه گزارشی از عملکرد خود طی دوران تصدی پرداخت و ادامه داد: برگزاری ۹ دوره انتخابات، بازسازی ۲ هزار تومان ۵۰۰ واحد مسکونی در بخش کوزران و ماهیدشت، گازرسانی به برخورداری صددرصدی روستاهای بلوار از نعمت گاز، احداث فضای آموزشی، آبرسانی به روستاها، احداث ۱۵ زمین ورزشی و دهها پروژه دیگر از آن جمله هستند.

وی گفت: تمام تلاش بنده این بود که در شرایط سخت و دشوار اقتصادی خادم ملت باشم  و در این راه همت خود را به کار گرفتم.

رنجبر عنوان کرد: سوگند یاد می کنم در طول ۹ دوره انتخابات با هیچ کاندیدایی معامله نکردن و تلاشم بر این بود که فقط با خدا معامله کردم و حق احدی را ضایع نکردم.

فرماندار پیشین کرمانشاه افزود: همچنین طی این مدت توانستیم با اقدامات شایسته در بحث سواد آموزی طی ۳ مرحله رتبه برتر را کسب کنیم و همچنین موفق شدیم ۲۹ هزار ۴۱۸ خانوار در کرمانشاه را مشمکل بیمه روستایی و عشایری کنیم.

رنجبر اظهار داشت: در حوزه اقتصادی کرمانشاه نیز به عنوان یکی از فرمانداری های مطرح کشور انتخاب شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۵۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی

محمدرضا آمویی، فرماندار کرمانشاه از نوسازی و درجاسازی واحد‌های فرسوده واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی روستا‌های تابعه براساس مصوبات شورای مسکن استان در بخش‌های روستایی از جمله بیلوار، کوزران، ماهیدشت و فیروزآباد خبر داد.

وی اظهار کرد: واحد‌های فرسوده این مناطق می‌توانند صرف رعایت درجاسازی و نوسازی برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: دهیاران و شورای اسلامی مربوطه می‌توانند به واحد‌های واقع در محدوده‌های مورد نظر در روستا‌های خود و ابلاغ لازم به مالکان به منظور مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان و اخذ تسهیلات بازسازی و احداث واحد نوسازی عمل کنند.

این مسئول بیان کرد: در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده مالکان مورد نظر خواهد بود، لذا با استفاده از این فرصت ایجادی می‌توانند در راستای بازسازی واحد‌های فرسوده این مناطق اقدام لازم را انجام دهند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • وجود بیش از ۲۰ نوع خوراک دارویی و بیش از ۸۰ نوع خوراک بومی در کرمانشاه
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند