Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های کیک‌بوکسینگ (WKA) قهرمانی کشور، با درگیری عجیب و زد و خورد در داخل سالن برگزاری مسابقات همراه شد؛ با این حال رئیس هیات انجمن‌های رزمی استان خوزستان (میزبان مسابقات) معتقد است اتفاق خاصی نبوده و تنها ۲ دقیقه به طول انجامیده است!

به گزارش ایران اکونومیست؛ رقابت‌های کیک‌بوکسینگ (WKA) قهرمانی کشور که تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های رزمی است چند روز قبل به میزبانی خوزستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات با درگیری شدید چندین نفر همراه شد و در نهایت به شکسته شدن شیشه و زد و خورد انجامید.

«علی آقاجری» رئیس هیات انجمن‌های رزمی استان خوزستان که میزبان این دوره از مسابقات بود در خصوص اتفاق رخ داده به ایران اکونومیست، گفت: اتفاق خاصی نبود و نمی‌دانم چرا امروز تا این حد به آن پرداخته می‌شود.

 وی افزود: اعضای تیم خرم‌آباد به رای داور اعتراض داشتند که موجب درگیری آنان با انتظامات سالن شد و در نهایت نیروی انتظامی ورود و سه نفر را دستگیر کرد!

آقاجری تصریح کرد: حتی یک قطره خون از انگشت کسی نیامد. این اتفاق چهارشنبه رخ داد و مسابقات تا جمعه شب به طول انجامید؛ اگر مشکلی بود، مسابقات تعطیل می‌شد.

                                  Playback Rates   0.5x1x1.25x1.5x2x             Rewind 10 Seconds Next Up           Live 00:00 00:00 00:50   Chromecast Closed Captions Settings Fullscreen  

وی افزود: گزارشات خود را به فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ارسال کردیم و قطعا نفرات خاطی به جلسه کمیته انضباطی دعوت می‌شوند.

رئیس هیات انجمن‌های رزمی استان خوزستان با تاکید بر توان بالای این استان در رشته‌های رزمی توضیح داد: هدف ما از میزبانی مسابقات، گسترش ورزش در سطح استان است و همواره توانسته‌ایم نتایج خوبی هم کسب کنیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود در مسابقات کشوری انجمن کیک‌بوکسینگ فدراسیون که اواخر سال ۱۴۰۰ در خوزستان برگزار شد و آن رویداد نیز با حواشی روبه‌بود، گفت: در آن مسابقات اتفاقی رخ نداد!

این در حالی است که سطح درگیری و زد و خورد و اعتراضات در آن مسابقات نیز به حدی بوده که فدراسیون مجبور شده تا جام‌های قهرمانی تیم‌های برتر را چند روز بعد و در محل فدراسیون به نمایندگان استان‌های برتر اهدا کند!

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فدراسیون ورزش های رزمی ، خوزستان ، فدراسیون انجمن های رزمی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های رزمی خوزستان فدراسیون انجمن های رزمی انجمن های رزمی کیک بوکسینگ زد و خورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.
حسن رنگرز سرمربی تیم ملی و برخی از اعضای کادرفنی در سالن حاضر هستند و مسابقات را زیر نظر گرفته اند، اما این رویداد تاثیری در چرخه انتخابی تیم ملی برای رقابت های المپیک و مسابقات جهانی غیرالمپیکی 2024 نخواهد داشت. 


نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: 
پیام احمدی _ حسین بیژنی
مهدی احدی _ محمد حسیوند

۶۳ کیلوگرم: 
عارف محمدی _ کارن اصلانیان(ارمنستان)
رضا بهمنی _ محمد مهدی کشتکار

۷۲ کیلوگرم: 
دانیال سهرابی _ شانت خاچاطریان(ارمنستان)
رضا ساکی _ علی دارابی کورای

۸۲ کیلوگرم: 
شاهین بداغی مفرد _ جمال اسماعیلی
عباس مهدی زاده _ اشکان سعادتی فر

۹۷ کیلوگرم: 
شایان حبیب زارع _ علی عابدی
امیررضا اکبری _ هایک خلویان(ارمنستان)

دیدار های نیمه نهایی از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد و در نهایت قهرمانان 5 وزن نخست امشب معرفی خواهند شد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) درگیری عجیب محمد صلاح با یورگن کلوپ!
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران