Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرنوت روهر به مدیران بایرن مونیخ پیشنهاد کرد در صورت جدایی روبرت لواندوفسکی، برای جذب ویکتور اوسیمن اقدام کنند

سرمربی تیم ملی نیجریه در جام جهانی 2018 اعتقاد دارد ویکتور اوسیمن یک گزینه مناسب برای بایرن مونیخ در صورت جدایی لواندوفسکی خواهد بود.

طرفداری | این روزها شایعات زیادی در خصوص جدایی روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ مطرح می‌شود و بارسلونا به جذب این مهاجم لهستانی نزدیک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن مونیخ برای فروش لواندوفسکی 60 میلیون یورو خواسته اما در عین حال مدیران این باشگاه برای یافتن جانشین در حال جست‌وجو هستند.

گرنوت روهر، مدافع آلمانی اسبق بایرن مونیخ و سرمربی پیشین تیم ملی نیجریه در مصاحبه با بیلد، شاگرد سابقش را به باواریایی‌ها پیشنهاد کرد:

اگر بایرن مونیخ بگذارد لواندوفسکی برود، آن‌گاه ویکتور اوسیمن می‌تواند جانشین خوبی باشد. فکر می‌کنم او می‌تواند در مونیخ موفق شود. اوسیمن تجربه حضور در بوندسلیگا (وولفسبورگ) را دارد و می‌تواند کمی آلمانی صحبت کند. دوره تطبیق‌پذیری او از سایر بازیکنان غیربوندسلیگایی می‌تواند کوتاه‌تر باشد. اگر ویکتور به پیشرفتش ادامه دهد، می‌تواند یک مهاجم کلاس جهانی شود. او باید در برخی جوانب از جمله زبان بدنش بهتر شود. گاهی اوقات می‌بینیم زمانی که همه‌چیز خوب پیش نمی‌رود، اوسیمن کنترلش را از دست می‌دهد اما این‌ها مسائلی جزئی هستند که او می‌تواند آن‌ها را برطرف کند. 

ویکتور اوسیمن 23 ساله در تابستان 2020 با انتقالی 75 میلیون یورویی از لیل به ناپولی پیوست و طی دو فصلی که در این باشگاه حضور داشته، توانسته در 62 بازی موفق به ثبت 28 گل و 9 پاس گل شود. او هم‌چنین 23 بار برای تیم ملی نیجریه به میدان رفته و توانسته 15 گل به‌ثمر برساند. 

بیش‌تر بخوانید: پیام لواندوفسکی به ژاوی: بی صبرانه منتظر شروع تمرینات هستم 

اخبار داغ 

اولین حضور سیدجلال حسینی در تمرینات پرسپولیس / عکس بهترین خط دفاع تاریخ لیگ در آستانه فروپاشی! بزرگترین قراردادهای اسپانسرینگ روی پیراهن در بین باشگاه های اروپایی؛ رئال مادرید در صدر رقابت فرنکی دی یونگ و ارلینگ هالند بر سر خانه سولسشر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ویکتور اوسیمن بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۵۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ

هواداران رئال مادرید امیدوار به ادامه آمار درخشان آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ هستند.

طرفداری | شش برد و سه تساوی حاصل رویارویی کارلو آنچلوتی با دو تیم میلان و رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ بوده است.

دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید در استادیوم آلیانتس آرنا پایان یافت تا سرنوشت تیم صعودکننده به بازی پایانی چمپیونز لیگ در برنابئو و مادرید مشخص شود. اما نکته حائز اهمیت در جدال دو تیم صاحب سبک و پرافتخار فوتبال اروپا، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بود؛ کارلو آنچلوتی.

کارلو آنچلوتی آمار بسیار درخشانی مقابل بایرن مونیخ دارد و او تا به حال مقابل باواریایی‌ها شکست نخورده است. دیدار امشب دو تیم در واقع نهمین رویارویی سرمربی کهنه‌کار سابق میلان و فعلی رئال مادرید بود که او در این 9 بازی به 6 برد و 3 تساوی دست یافته و بازی برگشت رئال و بایرن، دهمین رویارویی او با مونیخی‌ها خواهد بود.

آمار درخشان آنچلوتی در مقابل بایرن مونیخ و شکست‌ناپذیری کارلتو مقابل این تیم سرشناس آلمانی، امیدهای رئال مادرید و هواداران این تیم را برای بازی برگشت در برنابئو افزایش داده است. هواداران لوس بلانکوس امیدوار به این آمار فوق‌العاده می‌خواهند سرمربی ایتالیایی در دهمین رویارویی هم به رکورد درخشان‌اش ادامه دهد.

آمار کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ آمار درخشان کارلتو مقابل بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • رئیس بایرن مونیخ: رانگنیک می‌تواند سرمربی بسیار خوبی برای ما باشد
  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • زیدان: هرچند تقابل با بایرن مونیخ دشوار خواهد بود اما رئال مادرید، رئال مادرید است
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • گل ویکتور اوسیمن به رم از روی نقطه پنالتی (ناپولی 2-1 آاس رم)
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد