Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امروز یکشنبه یک کاروان لجستیک ارتش آمریکا در منطقه «مکیشیفه» استان صلاح‌الدین در شمال شهر سامرای عراق هدف حمله قرار گرفت.

منابع عراقی جزییات بیشتری درباره این حمله از جمله هویت مهاجمان گزارش نکرده اند، اما در هفته های اخیر حملات به آمریکایی ها در عراق، با توجه به خواست عمومی در این کشور افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین رسانه‌های عراقی اعلام کردند که امروز آتش‌سوزی بزرگی در نزدیکی فرودگاه اربیل مرکز کردستان عراق، به وقوع پیوسته است و تیم‌های آتش‌نشانی برای خاموش‌کردن آن عازم محل حادثه شده‌اند.

منابع کرد گفته اند که مسئولان در حال بررسی علل و ابعاد حادثه حریق در این منطقه هستند.

رسانه‌های عراقی همچنین از ورود موج جدیدی از گردوغبار به این کشور خبر دادند.

منابع عراقی گزارش دادند که پروازهای فرودگاه بین المللی بغداد به دلیل شرایط جوی و گردوغبار شدید به حالت تعلیق درآمده است.

بغداد و برخی از مناطق جنوبی عراق شنبه‌شب هفته گذشته شاهد وقوع طوفان گرد و غبار بود.

وزش طوفان شن و گرد و غبار در عراق طی ماه‌های اخیر، باعث تنگی نفس صدها نفر از شهروندان عراقی و تعطیلی فرودگاه‌های این کشور شده است.

برچسب‌ها اربیل طوفان بغداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اربیل طوفان بغداد اربیل طوفان بغداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن

شرکت انگلیسی ناظر بر حوادث دریایی از هدف قرار گرفتن یک کشتی در شمال غربی سواحل یمن خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سازمان تجارت دریایی انگلیس امروز دوشنبه اعلام کرد که این سازمان یک گزارش از حادثه‌ای در 45 مایل دریایی (84 کیلومتری) شمال غربی المخا یمن دریافت کرده است.

این شرکت وابسته به نیروی دریایی انگلیس ادامه داد که از سوی «افسر امنیتی شرکت» از یک انفجار در نزدیکی یک کشتی تجاری مطلع شده است.

این شرکت با اشاره به اینکه کشتی و خدمه در امنیت هستند، افزود که «افسر امنیتی شرکت» گزارش داد این کشتی متحمل خسارت شده و در حال حرکت به سمت بندر بعدی است.

گزارش وقوع حادثه دریایی جنوب شرق عمان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟
  • آسمان عراق نارنجی شد | ویدئو
  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند