Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در جمع مسوولان قوه قضاییه این استان افزود: اکنون در شرایطی قرار داریم که کاهش و رفع مشکلات جامعه، جز با حمایت متقابل و همکاری قوا، امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: اقدامات قوه قضاییه در برقراری عدالت و مساوات در استان قابل تقدیر است و همه فعالان این حوزه با نگاه انقلابی و جهادی خدمت‌رسان مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم رییس کل دادگستری استان خراسان رضوی نیز طی سخنانی همراهی مدیران را موجب ثبات امور و تصمیم‌گیری‌ها دانست.

غلامعلی صادقی افزود: این ایام، روزهای بزرگداشت مردان انقلابی است که در سنگر عدالت قوه قضاییه کوشش کردند و با جهاد در راه خدا به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها استانداری خراسان رضوی هفته قوه قضاییه یعقوبعلی نظری شهر مشهد شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوی هفته قوه قضاییه یعقوبعلی نظری استانداری خراسان رضوی هفته قوه قضاییه یعقوبعلی نظری شهر مشهد شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا خراسان رضوی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن نوری‌زاده یکشنبه ۹ اردیبهشت در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: هیات‌هایی از کشورهای چین و ترکمنستان در دومین روز از نمایشگاه اکسپو ۲۲۰۴  در غرفه استانداری خراسان رضوی حضور یافتند و مذاکراتی در خصوص فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری دو طرف صورت پذیرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی استان برخی از اقدامات اقتصادی صورت پذیرفته از ابتدای دولت ارائه شد.

وی ادامه داد: حضور دبیرکل اتاق اصناف کشور، اعضای شورای شهر مشهد و رایزن اقتصادی ایران در آفریقای جنوبی از دیگر رویدادهای مهم روز دوم بود.

دیگر خبرها

  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد