Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@05:31:53 GMT

تکلیف ستاره آرژانتینی اینتر مشخص شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۹۵۸۹۸

تکلیف ستاره آرژانتینی اینتر مشخص شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز، مهاجم 24 ساله آرژانتینی و اینتر فصل موفقی را زیر نظر سیمونه اینزاگی پشت سر گذاشت و در 35 بازی در سری آ، 21 بار موفق به گلزنی شد. برخی تصور می‌کردند لائوتارو بدون حضور روملو لوکاکو در خط حمله اینتر دچار افت محسوسی خواهد شد، اما این ستاره آرژانتینی دوباره کیفیت خود را در این فصل ثابت کرده و به یکی از مهاجمان برتر لیگ ایتالیا تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه گاتزتا دلواسپورت اخیرا در گزارشی مدعی شد لائوتارو نمی‌خواهد اینتر را در این تابستان ترک کند و این موضوع را هم به‌صورت علنی و به وضوح بیان کرده است. اینتر قصد دارد برای بهبود شرایط مالی خود یکی دیگر از بازیکنان بزرگش را به فروش برساند و یکی از گزینه‌های مطرح شده نیز لائوتارو مارتینز است. 

صفحه رسمی اینستاگرام اینتر امروز با انتشار تصویری از لائوتارو پستی منتشر کرد و در آن اشاره داشت به اینکه تا شروع سری آ فقط یک ماه زمان باقی است. لائوتارو هم زیر این پست تایید کرد که یک فصل دیگر نیز برای اینتر بازی خواهد کرد تا از حالا خیال هواداران را راحت کرده باشد:« دیگر چیزی باقی نمانده، یک سال دیگر باهم، به پیش اینتر.»

به این ترتیب و پس از بازگشت روملو لوکاکو به اینتر، یک بار دیگر شاهد زوج لائوتارو-لوکاکو در سن سیرو خواهیم بود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۵۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا

با نزدیک‌شدن به پایان فصل زمان آن فرا رسیده است که روملو لوکاکو در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. این بازیکن به هر قیمتی می‌خواهد چلسی را ترک کند و از آنجا که از زندگی در رم لذت می‌برد، آماده ماندن در ایتالیاست. او به صورت قرضی در رم بازی می‌کند و بازیکن چلسی است.

به نوشته کالچومرکاتو، مهاجم گلزن بلژیکی از مدیر برنامه‌هایش خواسته است تا در صورت کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده، در رم بماند. با این حال رم باید برای دائمی‌کردن قرارداد لوکاکو رقم هنگفتی را پرداخت کند و به همین خاطر شانس تیم ایتالیایی برای نگه‌داشتن لوکاکو زیاد نیست. در نتیجه رم در حال حاضر به دنبال جایگزینی برای این بازیکن در تابستان است.

دیگر رقیب آزمون هم رفتنی شد

رم قصد دارد تامی آبراهام را نیز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بفروشد. مدیران این باشگاه ایتالیایی انتظار دارند برای این بازیکن ۲۶ ساله انگلیسی حداقل ۳۰ میلیون یورو دریافت کنند.

تامی آبراهام تقریبا تمام فصل را به دلیل مصدومیت زانو از دست داد. این مهاجم در فصل جاری در تمامی رقابت‌ها تنها شش بازی انجام داده و یک گل به ثمر رسانده است.

رم که در لیگ اروپا حضور دارد باید در دور نیمه‌نهایی به مصاف بایر لورکوزن برود. رم تیم پنجم جدول رده‌بندی سری آ بعد از این دیدار باید ۱۶ اردیبهشت در سری آ میزبان یوونتوس باشد.

دیگر خبرها

  • چرا مهاجم آرژانتینی استقلال تا آخرین لحظه بازی کرد؟
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!