Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد باشگاه استقلال هنوز درباره دستیار ایرانی سرمربی پرتغالی این تیم به جمع بندی نهایی نرسیده است

تمرینات تیم استقلال احتمالا بدون مربی ایرانی آغاز خواهد شد.

به گزارش طرفداری، بعد از انتخاب ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی تیم استقلال، نام گزینه های مختلفی برای حضور روی نیمکت این تیم به عنوان دستیار ایرانی سرمربی پرتغالی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین آرش برهانی و رضا عنایتی به پیشنهاد استقلال برای حضور در کادرفنی استقلال پاسخ منفی دادند و پیگیری خبرنگار طرفداری نشان می دهد مجتبی جباری هم هنوز پیشنهاد رسمی برای عضویت در کادرفنی آبی ها دریافت نکرده است.

به نظر می رسد باشگاه استقلال هنوز در مورد دستیار ایرانی ساپینتو به جمع بندی نهایی نرسیده است و احتمالا تمرینات آبی ها بدون مربی ایرانی آغاز خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

ریکاردو ساپینتو: تصادفی نیست که انگلیسی ها از کلمه "مدیر" برای مربی استفاده می کنند

ستار همدانی: ساپینتو روزهای سختی دارد/ شاکله تیم قبلی باید حفظ شود

 

 

اخبار داغ 

اولین حضور سیدجلال حسینی در تمرینات پرسپولیس / عکس بهترین خط دفاع تاریخ لیگ در آستانه فروپاشی! بزرگترین قراردادهای اسپانسرینگ روی پیراهن در بین باشگاه های اروپایی؛ رئال مادرید در صدر رقابت فرنکی دی یونگ و ارلینگ هالند بر سر خانه سولسشر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دستیار ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۵۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد

به گزارش “ورزش سه”، چند روزی از حضور حمید مطهری یکی از اعضای کادر فنی تیم ملی فوتبال در تراکتور می‌گذرد و این مربی فعلاً مسئولیت فنی قرمزپوشان تبریزی را بر عهده دارد.

مطهری هفته گذشته در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن هم هدایت تراکتور را انجام داد، تیمش را عصر چهارشنبه به مصاف استقلال می‌فرستد و در چنین شرایطی او به‌طور رسمی از کادر فنی تیم ملی جدا شده است.

عضو تازه کادر فنی تراکتور بعد از حضور در تبریز از جمع دستیاران قلعه‌نویی جدا شده؛ محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی ضمن اعلام خبر جدایی مطهری از کادر فنی گفته است: آقای قلعه‌نویی هنوز تصمیمی درباره جایگزین این مربی نگرفته و هر زمان در این خصوص تصمیم‌گیری شود به اطلاع هواداران فوتبال خواهد رسید.

حمید مطهری مدتی بعد از انتخاب به‌عنوان سرمربی تیم ملی کارش را در جمع همکاران او شروع کرد و حالا با بازگشت به عرصه باشگاهی دیگر فعالیتی در تیم ایران نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • جواد نکونام: با حضور هلدینگ خلیج فارس به آینده استقلال امیدواریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!