Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خلیل صالحی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا ، بیان داشت: فارس هم از نظر مربی و هم از نظر بازیکن بسیار توانمند است که با یک برنامه ریزی اصولی می توان  این رشته پرطرفدار  را از بحران نجات داد.

 وی تاکید کرد: نظارت بر کار باشگاه در تیم های پایه و مدارس فوتبال متاسفانه امروز مغفول مانده برای همین هم وقتی اسامی دعوت شدگان به تیم ملی نوجوانان اعلام شد نامی از بازیکنان مستعد فارس وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل اسبق برق شیراز افزود: متاسفانه در این سال‌ها  هر کس از فوتبال نقد کرد چندی بعد به او سمت دادند، کجا چنین چیزی وجود دارد که به منتقدان امتیاز داده شود در حالی که باید معایب را بر طرف کرد.

صالحی بیان داشت: در فوتبال فارس برخی به  دنبال این هستند تا دیگری را تخریب کنند تا خودشان باشندکه این کار درستی نیست.

بازیکن اسبق تیم های برق شیراز و ذوب آهن اصفهان اضافه کرد: متاسفانه این روزها اگر کسی هم دو کلام نقد منطقی کرد، فکر می کنند  باید او را کوبید و تنها چیزی که جایگاه ندارد نقد منصفانه است.

صالحی گفت: در فوتبال فارس، این تجربه تلخ را شاهد بوده‌ایم که اگر کسی به تیمی  نزدیک می شود نه از بابت کمک کردن است بلکه به خاطر کمک گرفتن حضور یافته و به جای اینکه منابع مالی بیاورد آمده تا منابع مالی را هم با خود ببرد، معلوم است که در این شرایط از نظر فوتبالی رشدی نخواهیم داشت و استعدادهای زیاد فوتبال فارس هم نابود خواهند شد.

به گزارش ایرنا، تیم های فجر شهید سپاسی و قشقایی شیراز به عنوان نماینده  فارس در لیگ دسته یک حضور دارد و تیم ایمان سبز هم در دسته دوم کشور است.

تیم فجر شهید سپاسی با انتخاب مدیرعامل و سرمربی و گرفتن تست از بازیکنان جوان، کارش را آغاز کرده است و به نظر می رسد فجری ها عزمی جدی برای حضور در رقابت های فوتبال دسته یک در فصل جدید دارند.

اما تیم قشقایی شیراز دیگر نماینده استان فارس در لیگ دسته است که هنوز تکلیف سرمربی و بازیکنان این تیم برای فصل جدید مشخص نشده است.

رقابت های جدید لیگ دسته اول کشور قرار است از مرداد ماه سال جاری با شرکت ۱۸ تیم برگزار شود. 

برچسب‌ها فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز فجر سپاسی شیراز لیگ دسته اول فوتبال قشقایی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۶۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز میزبان نمایشگاه تخصصی بین‌المللی کشاورزی شد

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی فارس گفت: در بیستمین نمایشگاه بین المللی ادوات و ماشین آلات کشاورزی که به میزبانی شیراز در حال برگزاری است نمایندگانی از کشور‌های چین، ترکیه، روسیه، ایتالیا، کره و ژاپن حضور دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محسن نهاوندی در نشست خبری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ادوات وماشین آلات کشاورزی با بیان اینکه  نمایشگاه‌های بین‌المللی فرصت مناسبی برای شرکت‌ها فراهم می‌کنند تا محصولات خود را به بازار‌های جهانی معرفی کنند و قرارداد‌های صادراتی جدید ببندند، اظهار داشت: همچنین موجب جذب سرمایه‌گذاری خارجی به کشور هستند.

وی افزود: در نمایشگاه‌های بین‌المللی، شرکت‌ها فرصت دارند تا از دانش و فناوری همکاران خود و همچنین شرکت‌های دیگر بهره‌مند شوند و این باعث افزایش سطح دانش فنی و فناوری در کشور می‌شود و به شرکت‌ها اجازه می‌دهند تا محصولات خود را به صورت مستقیم به مخاطبان معرفی و مشتریان پتانسیل خود نشان دهند.

نهاوندی در باره نقش نمایشگاه بین‌المللی فارس در تحقق شعار سال، ادامه داد: این نمایشگاه با ایجاد یک پل ارتباطی میان تولیدکنندگان، کشاورزان، و مصرف کنندگان، به تحقق شعار رونق تولید با مشارکت مردم کمک کرده است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس بیان کرد: ترویج کشاورزی هوشمند با معرفی و نمایش ادوات و تکنولوژی‌های جدید، می‌تواند به ترویج کشاورزی هوشمند و افزایش بهره‌وری کمک کند. همچنین این فرصت را برای تولیدکنندگان و کشاورزان فراهم کرده است که مستقیما محصولات خود را به فروش برسانند و با سرمایه‌گذاران ارتباط برقرار کنند.

وی اظهار کرد: از دیگر موارد می‌توان به تمرکز بر رویکرد‌های پایدار و محیط زیستی اشاره کرد که باعث افزایش آگاهی‌های عمومی و مشارکت مردم در حفاظت از منابع طبیعی کمک کند و با این اقدامات، نمایشگاه بین المللی فارس می‌تواند نقش مهمی در تحقق رونق تولید و توسعه کشاورزی مدرن ایفا کند و به عنوان یک موتور محرک برای اقتصاد محلی و ملی عمل کند.

نهاوندی با بیان اینکه نمایشگاه ادوات کشاورزی در فضایی بالغ بر 12 هزار مترمربع برپا شده است که آخرین تجهیزات به روز کشاورزی شامل انواع سمپاش، تراکتور، پهپاد‌های کشاورزی، تریلر، لجن کش‌ها و پهپاد‌های سانتریفیوژ را در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است، گفت: تولید کنندگان کشورمان در این نمایشگاه آخرین تجهیزات بروز از جمله انواع پهپاد‌ها، تولید بیل جلو تراکتور، تولید دستگاه‌های بوجاری غلات، تولید کمپاین برنج، تولید و مونتاژ و توزیع نهاده‌ها و ادوات کشاورزی و تولید و توزیع قطعات یدکی تراکتور ارائه کرده‌اند.

وی گفت: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ادوات و ماشین آلات کشاورزی علاوه بر شرکت‌های از استان فارس، خوزستان، کردستان، تهران، قزوین، همدان، خراسان رضوی، مازندران، آذربایجان شرقی و غربی، اصفهان، البرز و نمایندگانی از کشور‌های چین، ترکیه، روسیه، ایتالیا، کره و ژاپن حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس با تصریح بر اینکه همچنین در حاشیه برگزاری این نمایشگاه نشست‌های تخصصی و دوره‌های آموزش در سالن ملاصدرا به همت سازمان جهاد کشاورزی، و سازمان نظام مهندسی که یازده دوره خواهد بود برگزار می‌شود، افزود: نمایشگاه ادوات و ماشین الات کشاورزی از تاریخ 18 تا 21 اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت 15 تا 21 پذیرای علاقمندان خواهد بود و از کشاورزان، مهندسان، تولید کنندگان و علاقمندان به حوزه کشاورزی جهت بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان نمونه فارس
  • شیراز میزبان نمایشگاه تخصصی بین‌المللی کشاورزی شد
  • ‌اعلام برنامه‌های دهه کرامت در فارس
  • اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه در ایام دهه کرامت در استان فارس
  • همه چیز مهیای رقابت بین نامزدهای ۲ حوزه انتخابیه مجلس در فارس است
  • پیش‌بینی ۸۲۰ شعبه اخذ رای در ۵ شهرستان شیراز
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس