Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال ایران گفت: باید جو منفی تیم ملی که در جام جهانی شانسی نداریم را تغییر داد و پس از آن بازی‌های دوستانه تیم ملی را افزایش دهیم. از الان خیلی زود است که بخواهیم بگوییم برای صعود به مرحله بعد هیچ شانسی نداریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مرتضی محصص در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی مدارس و مربیان فوتبال پایه در مشهد اظهارداشت: در ایران همیشه شاکی هستیم؛اگر به زمین‌های فوتبال در آرژانتین نگاهی بیندازید تعجب می‌کنید که بازیکنانی نظیر مسی، ماردونا و آگوئرو چگونه از آن زمین‌ها بیرون آمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قبول دارم که امکانات بهتر به رشد فوتبال کمک می‌کند، اما فوتبال بازی محدودیت‌هاست، باید عادت کنیم با ناخوش‌آیندی‌ها کنار بیاییم و به موفقیت دست پیدا کنیم.

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: اگر مهدی طارمی امروز به این مرحله رسیده است بخاطر درک شرایط سخت و قرار گرفتن در این شرایط است.

محصص تصریح کرد:باید بدانیم در زندگی همه چیز 100 درصد کامل نیست؛ همانطور که در خانه با خواهر و برادر خود مشکل پیدا می‌کنیم. باید این مسئله را بدانیم که برای حل مشکلات آفریده شده‌ایم. معنی اصلی هوش، توانایی حل مشکلات و معنی اصلی عقل، توانایی تغییر است.

بیانی: خروجی فوتبال ایران چه چیزی بود که با بازیکنان رقم بالایی بسته می‌شود؟/ یکسری از هواداران استقلال به نکونام بی‌مهری کردندامامی‌فر: فوتبال ایران باید از قانون «بازی جوانمردانه مالی» استفاده کند/ قانون سقف قراردادها سودی نداشتسقوط 2 پله‌ای فوتبال ایران در تازه‌ترین رده‌بندی فیفا؛ بیست‌و‌سوم جهان و همچنان اول آسیا

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نکته‌ای که باید در دستور کار مربیان قرار بگیرد، انجام کارهای جمعی و دانستن قدر داشته‌ها است. فوتبال یک بازی گروهی و تیمی است و چیزی نیست که با 5 ،6 نفر مشکلات قابل حل باشد. 

کارشناس فوتبال ایران در باره عملکرد اسکوچیچ و تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: هیچ وقت یک مربی و کارشناس فوتبال نباید راجع به مربی دیگری صحبت کند، مگر اینکه از او تعریف کند، اسکوچیچ نیز همکار ماست. تا امروز هرچه بوده انتقاد بوده است. باید جو منفی تیم ملی که در جام جهانی شانسی نداریم را تغییر داد و پس از آن بازی‌های دوستانه تیم ملی را افزایش دهیم. از الان خیلی زود است که بخواهیم بگوییم برای صعود به مرحله بعد هیچ شانسی نداریم.

انتهای پیام/282/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارشناس فوتبال فوتبال ایران شانسی نداریم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر

کارشناس فعال در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال باشگاهی اروپا نوشت که همه کارهای انتقال مهاجم تیم ملی کشورمان به اینتر در پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ تکمیل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس ‌(توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن 2026 (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن 2027) دارد. همه کارها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال 2020 با باشگاه پورتو قرارداد بست، در 177 بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه 88 بار موفق به گلزنی شد و 54 گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیمیش: کامبک‌های رئال شانسی نیست
  • خوش‌شانسی دو موتورسوار از سقوط درخت (فیلم)
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • رشد بار ریلی منفی شد
  • بورس در سکوت
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر