Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا نصیری روز یکشنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی و توسعه گناباد افزود: اعتبارات امسال  این شهرستان در قالب ۲۲ سرفصل ، ۳۷ برنامه و ۷۶ طرح ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: از مجموع برنامه های اعتبارات ابلاغی گناباد، ۱۱ برنامه به میزان ۱۱۰ میلیارد ریال در بخش احیا و مرمت قنوات، توسعه شهری و روستایی و همچنین دین و مذهب دارای الزام قانونی است، یعنی نمی توان هیچ تغییری در آنها ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناباد مشکلات تامین و محدودیتهای آب شرب در برخی مناطق شهری و روستایی این شهرستان در سالجاری را یادآور شد و گفت: باید با افزایش وفاق و همدلی موجود مسوولان و عزم جهادی برای کاهش تنگناهای این شهرستان تلاش کرد.

نصیری ضمن تاکید بر لزوم عنایت به ظرفیت‌های فرهنگی برای توسعه و رونق اقتصادی گناباد، افزود: توجه به رفع معضلات تامین آب شرب، مسکن و اشتغال از رویکردهای مهم این شهرستان در سال جاری است.

وی یکی از پتانسیلهای مهم این منطقه را وجود آرامگاه علامه بهلول گنابادی دانست و گفت:  باید ضمن بازشناسی و معرفی بیشتر بهلول در عرصه خدمت به مردم و دفاع از ارزشهای اسلامی و تقریب مذاهب اسلامی، برای ایجاد بنیاد بهلول گنابادی در سطح کشور تلاش کرد.

فرماندار گناباد با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی این شهرستان در جنوب و نقطه ورودی استان خراسان رضوی از استانهای جنوبی و مرکزی بیان کرد: عملیات اجرایی احداث طرحهای مهمی مانند فرودگاه و خط ریلی یونسی به گناباد به عنوان قطعه نخست خط ریلی مشهد به زاهدان و چابهار با پیشرفت خوبی در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: جاده ترانزیتی گناباد به خواف و دوغارون به عنوان یکی از زیرساختهای مهم حمل و نقل و محورهای مواصلاتی در منطقه به طول ۱۷۰ کیلومتر، سال آینده دارای ردیف اعتباری می شود و عملیات احداث و توسعه آن در دستور کار قرار می گیرد.

در پایان این جلسه، ابوالفضل شاکری شهری به عنوان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد معرفی و از خدمات احمد سفری در این سمت، قدردانی شد.

شاکری شهری پیش از این مسوولیت فنی فرمانداری گناباد و معاونت برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری جوین را بر عهده داشت.

احمد سفری در سمت جدید به عنوان معاون امور بین الملل و روابط عمومی اداره کل حوزه دفتر استاندار خراسان رضوی معرفی شد.

در این جلسه همچنین اعظم سمایی به‌عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی گناباد معرفی و از خدمات احمد سفری در این مسوولیت تقدیر شد.

احمد سفری که تا سال گذشته معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گناباد را بر عهده داشت، برای چند ماه مسوولیت سرپرست اداره راه و شهرسازی گناباد را نیز عهده دار بود.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارد.

برچسب‌ها گناباد اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گناباد اعتبارات گناباد اعتبارات فرماندار گناباد برنامه ریزی احمد سفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت

سید عبدالرحمان توفیقیان در نشست کمیته برنامه ریزی این اجلاسیه در سرفاریاب گفت: ۱۴ کمیته مختلف کار برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان چرام را بر عهده دارند.

حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب نیز بر استفاده از تمام ظرفیت و توان فکری و همچنین امکانات مادی برای برگزاری باشکوه این اجلاسیه تاکید کرد.

پراهام مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران چرام نیزفت: با برنامه ریزی انجام شده قرار است در قالب چند گروه از مسئولان، تا قبل از زمان برگزاری اجلاسیه، از همه خانواده‌های معظم شهدای شهرستان چرام، سرکشی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • نشست فصلی سران حزب اعتدال و توسعه با هدف برنامه ریزی کلان در سال ۱۴۰۳
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • افزایش کارخانه‌های تولید آرد کامل/ برنامه‌ریزی غنی‌سازی آرد با «ویتامین دی»
  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • برنامه ریزی برای توسعه ۵ میدان نفتی
  •  میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ورزشی گناباد تخصیص یافت