Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از افتتاح نمایشگاه جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی در ایلام خبر داد و گفت: این نمایشگاه به جهت شکوفایی استعدادها و بروز خلاقیت‌ها در حوزه طراحی مد لباس ایرانی و اسلامی آغاز فعالیت کرده است. - اخبار استانها -

علی هوشمند در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام؛ از افتتاح نمایشگاه جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی در ایلام خبر داد و گفت: این نمایشگاه به جهت شکوفایی استعدادها و بروز خلاقیت‌ها در حوزه طراحی مد لباس ایرانی و اسلامی آغاز فعالیت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در بیان اهداف آغاز فعالیت این نمایشگاه گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، شناسایی و معرفی طرح‌های متنوع متناسب با فصول سال بر اساس الگوهای ملی و اسلامی،  و مقابله با تهاجم فرهنگی، شناسایی طراحان مد و لباس ایرانی و اسلامی استان و تقدیر از آنان را از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی در ادامه یادآورشد: آمادگی طراحان مد لباس ایرانی و اسلامی در استان ایلام  برای حضور در جشنواره بین المللی مد و لباس فجر که پایان تیرماه سال جاری برگزار می شود از دیگر اهداف افتتاح نمایشگاه جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی در ایلام است.

جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر برگزار می‌شوداستاندار قزوین: کارگروه مد و لباس خروجی مقبولی نداشته استجشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی در همدان برگزار می‌شود

سخن پایانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام آن بود که گفت: این نمایشگاه 12 لغایت 16 تیرماه در 2 نوبت صبح و عصر برای بازدید علاقه مندان دایر است.

انتهای پیام/180/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مد و لباس اسلامی ایرانی در ایلام لباس ایرانی و اسلامی جشنواره مد و لباس اسلامی استان استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۹۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده گیری افعی دم عنکبوتی در ایلام (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سلاح مرگبار یک مار ایرانی برای شکار پرنده (فیلم) لحظه شکار کردن افعی شاخدار یا دم عنکبوتی، این مخوف‌ترین مار ایرانی را ببینید (فیلم) افعی دم عنکبوتی گونه ای نادر که فقط در ایران یافت می شود (فیلم)

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • مفاهیم جان‌بخش اسلامی از مرزها بیرون رفته است
  • شرکت در انتخابات هم حق است هم وظیفه
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • نمایشگاه موزه عبرت ایران در شیراون افتتاح شد
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • زنده گیری افعی دم عنکبوتی در ایلام (فیلم)
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!